langarn__ Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Tjena jag har spelat gta sa ett tag nu, o sista uppdraget jag gjorde var att köra en magnet helikopter radiostyrd, hos den där killen som säljer radiostyrda leksaker, efter det så kommer de inte upp nått mer uppdrag, jag kan tex inte köpa företag än, vet ni va jag ska göra, jag har tex inte gjort massa ambulans misson o sånt, behövs det? Tack ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Tjena jag har spelat gta sa ett tag nu, o sista uppdraget jag gjorde var att köra en magnet helikopter radiostyrd, hos den där killen som säljer radiostyrda leksaker, efter det så kommer de inte upp nått mer uppdrag, jag kan tex inte köpa företag än, vet ni va jag ska göra, jag har tex inte gjort massa ambulans misson o sånt, behövs det? Tack ;D Tror det är Bilskolan då? är inte 100% säker do.c Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasty Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Kolla på tredje stadens karta. Där borde du hitta några uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts