Jump to content

En badande apa

okka
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Man har ju märkena för att man tycker om dem, annars skulle man ju köpa blanka tröjor. :mellow:

Blanka tröjor? Har det slagit dig att man egentligen inte köper kläder för status eller för att värma sig utan för att de ser bra ut? Vad har det med märket att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blanka tröjor? Har det slagit dig att man egentligen inte köper kläder för status eller för att värma sig utan för att de ser bra ut? Vad har det med märket att göra?

Precis dit ville jag komma.

Jag köper kläder för att de sitter bra och är snygga, om de också är blanka från märken är det ett stort pluss.

Jag vill inte gå runt med reklam på hela kroppen utan att få betalt för det.

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blanka tröjor? Har det slagit dig att man egentligen inte köper kläder för status eller för att värma sig utan för att de ser bra ut? Vad har det med märket att göra?

Bär man dyra märken så har man det gott ställt vilket i sin tur ingjuter trygghet (om än omedveten) hos ragget, dvs mer sex. Att kläderna är snygga är givetvis viktigare (eftersom man eventuellt får sex ändå) men ni som förnekar att ni ganska tidigt i klädaffären kollar vad plagget har för märke ljuger förmodligen för er själva.

Ofta går märke/pris och snygghet hand i hand dessutom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, 1000 spänn för att få en apa på T-shirt? För 1000 spänn så kan jag fixa en riktig apa och en ap-T-shirt, ja, det kan jag väl snatta på någon marknad som säljer kopior som är exakta avbilder.

Du menar alltså att design inte har NÅGOT värde? Edit: Aa okej, du tänkte stjäla det. Ja det är såklart ett alternativ om det finns exakta kopior.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har det någonsin slagit DIG att ett dyrt märke ofta betyder snygga kläder med bra kvalitet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har det någonsin slagit DIG att ett dyrt märke ofta betyder snygga kläder med bra kvalitet?

Meh, behöver det ju inte alls göra! Kanske bättre kvalitet men inte snyggare. Det är ju iofs en smaksak men att gå runt och köpa dyrt som om det skulle vara en av kriterierna för att någonting är snyggt är ju bara supertråkigt. Och töntigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meh, behöver det ju inte alls göra! Kanske bättre kvalitet men inte snyggare. Det är ju iofs en smaksak men att gå runt och köpa dyrt som om det skulle vara en av kriterierna för att någonting är snyggt är ju bara supertråkigt. Och töntigt.

Min poäng var inte "Åh, det där är ett dyrt märke, då måste tröjan vara snygg och bra!" utan snarare att snygghet och märke brukar gå hand i hand. :)

Ska tilläggas att jag inte köper dyra märkeskläder alls, köpte en märkeslös tröja och T-shirt här om dagen som jag är fullkomligt nöjd med... Men jag skulle gärna vilja ha en badande apa. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Egna tryck på sina tröjor is the shit! Peer99 ftw! :mellow:
Det kanske inte är så snyggt med "I 1337 CS", "Min flickvän är kåt", "BILD" eller "Jag tryckte den här tröjjan helt själv via Peer99", eller något annat (känt) märke när man ibland kör på att strosa runt med en uppknäppt skjorta.

Fast det förstås, det är ju jag det.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men såhär är det:

Dyrt märke och kvalitet går absolut inte nödvändigtvis hand i hand.

Många bekanta till mig köper dyra märkeskläder, nästa dag är det bara att kasta!

(eller låta mamma ta fram symaskinen)

Tipsa dina kompisar åt att testa andra märken, och att spara kvitton...

Det kanske inte är så snyggt med "I 1337 CS", "Min flickvän är kåt", "BILD" eller "Jag tryckte den här tröjjan helt själv via Peer99", eller något annat (känt) märke när man ibland kör på att strosa runt med en uppknäppt skjorta.

Fast det förstås, det är ju jag det.

Vafan trycker du för skittryck egentligen? :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yäyä men dina fördomar åt Peer99- tryck verkar inte riktigt hälsosamma...

Uppknäppt skjorta är en annan sak, men det nämnde du inte i ditt första inlägg. :)

Nej, det vet jag väl, jag tog bara ord ur luften då jag inte kan beskriva vad egentryckare trycker för tryck när dom trycker på Peer99 då jag inte är en som trycker egna tryck på grund utav anledningen till att jag hellre har på mig tryckfria tröjjor.

Nej, men i mitt andra och tredje inlägg :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det vet jag väl, jag tog bara ord ur luften då jag inte kan beskriva vad egentryckare trycker för tryck när dom trycker på Peer99 då jag inte är en som trycker egna tryck på grund utav anledningen till att jag hellre har på mig tryckfria tröjjor.

Nej, men i mitt andra och tredje inlägg :)

På mitt egna tryck hade jag Lyrics från Bob Dylan - Desolation Row. :)

Det gills inte! :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor