Siana Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jag håller med om det. Därför borde alla (nästan) få pengar. Man har ju märkena för att man tycker om dem, annars skulle man ju köpa blanka tröjor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Man har ju märkena för att man tycker om dem, annars skulle man ju köpa blanka tröjor. Blanka tröjor? Har det slagit dig att man egentligen inte köper kläder för status eller för att värma sig utan för att de ser bra ut? Vad har det med märket att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Blanka tröjor? Har det slagit dig att man egentligen inte köper kläder för status eller för att värma sig utan för att de ser bra ut? Vad har det med märket att göra? Precis dit ville jag komma. Jag köper kläder för att de sitter bra och är snygga, om de också är blanka från märken är det ett stort pluss. Jag vill inte gå runt med reklam på hela kroppen utan att få betalt för det. Redigerad 3 april, 2007 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Blanka tröjor? Har det slagit dig att man egentligen inte köper kläder för status eller för att värma sig utan för att de ser bra ut? Vad har det med märket att göra? Bär man dyra märken så har man det gott ställt vilket i sin tur ingjuter trygghet (om än omedveten) hos ragget, dvs mer sex. Att kläderna är snygga är givetvis viktigare (eftersom man eventuellt får sex ändå) men ni som förnekar att ni ganska tidigt i klädaffären kollar vad plagget har för märke ljuger förmodligen för er själva. Ofta går märke/pris och snygghet hand i hand dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Haha, 1000 spänn för att få en apa på T-shirt? För 1000 spänn så kan jag fixa en riktig apa och en ap-T-shirt, ja, det kan jag väl snatta på någon marknad som säljer kopior som är exakta avbilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Haha, 1000 spänn för att få en apa på T-shirt? För 1000 spänn så kan jag fixa en riktig apa och en ap-T-shirt, ja, det kan jag väl snatta på någon marknad som säljer kopior som är exakta avbilder. Du menar alltså att design inte har NÅGOT värde? Edit: Aa okej, du tänkte stjäla det. Ja det är såklart ett alternativ om det finns exakta kopior. Redigerad 3 april, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Blanka tröjor? Har det slagit dig att man egentligen inte köper kläder för status eller för att värma sig utan för att de ser bra ut? Vad har det med märket att göra? Har det någonsin slagit DIG att ett dyrt märke ofta betyder snygga kläder med bra kvalitet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Har det någonsin slagit DIG att ett dyrt märke ofta betyder snygga kläder med bra kvalitet? Meh, behöver det ju inte alls göra! Kanske bättre kvalitet men inte snyggare. Det är ju iofs en smaksak men att gå runt och köpa dyrt som om det skulle vara en av kriterierna för att någonting är snyggt är ju bara supertråkigt. Och töntigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Meh, behöver det ju inte alls göra! Kanske bättre kvalitet men inte snyggare. Det är ju iofs en smaksak men att gå runt och köpa dyrt som om det skulle vara en av kriterierna för att någonting är snyggt är ju bara supertråkigt. Och töntigt. Min poäng var inte "Åh, det där är ett dyrt märke, då måste tröjan vara snygg och bra!" utan snarare att snygghet och märke brukar gå hand i hand. Ska tilläggas att jag inte köper dyra märkeskläder alls, köpte en märkeslös tröja och T-shirt här om dagen som jag är fullkomligt nöjd med... Men jag skulle gärna vilja ha en badande apa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Haha, 1000 spänn för att få en apa på T-shirt? För 1000 spänn så kan jag fixa en riktig apa och en ap-T-shirt, ja, det kan jag väl snatta på någon marknad som säljer kopior som är exakta avbilder. Eller hur det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Eller hur det stämmer Japp, det undrar jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Limited = HOT! Men jag kör hellre med tryckfria tshirts för att det är vad jag finner är snyggt, fast det kanske kan ha med att jag kör en annan stil än dom som vill ha tryck på sina tröjor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Limited = HOT! Men jag kör hellre med tryckfria tshirts för att det är vad jag finner är snyggt, fast det kanske kan ha med att jag kör en annan stil än dom som vill ha tryck på sina tröjor. Egna tryck på sina tröjor is the shit! Peer99 ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Men såhär är det: Dyrt märke och kvalitet går absolut inte nödvändigtvis hand i hand. Många bekanta till mig köper dyra märkeskläder, nästa dag är det bara att kasta! (eller låta mamma ta fram symaskinen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Egna tryck på sina tröjor is the shit! Peer99 ftw! Det kanske inte är så snyggt med "I 1337 CS", "Min flickvän är kåt", "BILD" eller "Jag tryckte den här tröjjan helt själv via Peer99", eller något annat (känt) märke när man ibland kör på att strosa runt med en uppknäppt skjorta. Fast det förstås, det är ju jag det. Redigerad 3 april, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Men såhär är det: Dyrt märke och kvalitet går absolut inte nödvändigtvis hand i hand. Många bekanta till mig köper dyra märkeskläder, nästa dag är det bara att kasta! (eller låta mamma ta fram symaskinen) Tipsa dina kompisar åt att testa andra märken, och att spara kvitton... Det kanske inte är så snyggt med "I 1337 CS", "Min flickvän är kåt", "BILD" eller "Jag tryckte den här tröjjan helt själv via Peer99", eller något annat (känt) märke när man ibland kör på att strosa runt med en uppknäppt skjorta. Fast det förstås, det är ju jag det. Vafan trycker du för skittryck egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Vafan trycker du för skittryck egentligen? Jag kör på blankt Och det ska man ha enligt mig om man kör på uppknäppt skjorta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jag kör på blankt Och det ska man ha enligt mig om man kör på uppknäppt skjorta. Yäyä men dina fördomar åt Peer99- tryck verkar inte riktigt hälsosamma... Uppknäppt skjorta är en annan sak, men det nämnde du inte i ditt första inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Yäyä men dina fördomar åt Peer99- tryck verkar inte riktigt hälsosamma... Uppknäppt skjorta är en annan sak, men det nämnde du inte i ditt första inlägg. Nej, det vet jag väl, jag tog bara ord ur luften då jag inte kan beskriva vad egentryckare trycker för tryck när dom trycker på Peer99 då jag inte är en som trycker egna tryck på grund utav anledningen till att jag hellre har på mig tryckfria tröjjor. Nej, men i mitt andra och tredje inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Nej, det vet jag väl, jag tog bara ord ur luften då jag inte kan beskriva vad egentryckare trycker för tryck när dom trycker på Peer99 då jag inte är en som trycker egna tryck på grund utav anledningen till att jag hellre har på mig tryckfria tröjjor. Nej, men i mitt andra och tredje inlägg På mitt egna tryck hade jag Lyrics från Bob Dylan - Desolation Row. Det gills inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts