Solidsnake Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) Jag kollade lite runt på internet så hittade jag ett spel som hete Bus Driver Länk finns här ------>Bus Driver<------ Eller ------>Bus Driver 2 Ni som vill ha hela spelet PM:A mig då. Vad tycker ni om detta spel? Jag tyckte detta var kul Screens finns på första länken jag skickade! Kolla bara på screenen så fattar ni vad man ska göra Redigerad 2 april, 2007 av Solidsnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Ni som vill ha hela spelet PM:A mig då. §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Detta blir din 5e varning, vilket betyder att du försvinner från forumet ett bra tag framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Solidsnake, we hardly knew ye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Det var bland det tråkigaste jag spelat. 'nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Detta blir din 5e varning, vilket betyder att du försvinner från forumet ett bra tag framöver. Thank God. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Detta blir din 5e varning, vilket betyder att du försvinner från forumet ett bra tag framöver. Eh, vem sa något om warez? Han kan syfta på affär med lagliga kopior av spelet, det vill säga han vill sälja det eller rent av ge bort en laglig kopia? Är det en omöjlighet jefla viktigpetter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Kollade just på länkarna och det är inget Warez där, bara lagliga demo/beställnings länkar. KalleR, kolla länkar innan du klassar de som warez och bannar folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Jag antar att KalleR menade att dom som PM:ar honom kommer få en länk till en torrentsida där man på olagligt sätt kan ladda hem spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) §3.6 - Warez 1. All "mygling" av warez kommer numera att vara straffbart. Inget busk-snack eller pirat-snack. Och det där var definitivt mygel. (=fiffel, smussel, lurigheter) Redigerad 2 april, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Kollade just på länkarna och det är inget Warez där, bara lagliga demo/beställnings länkar. KalleR, kolla länkar innan du klassar de som warez och bannar folk. Länkarna har väl ändå inte någonting alls med saken att göra. Kolla vad jag quotade innan du slänger ur dig massa skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Ooh, testy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Så j***a dåligt spel. Sämsta spelet någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Ganska mysigt spel imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Bus köraren, ser inte särkilt kul ut. Orkar inte spendera 10 minuter på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 När man köper det spelet så är det säkert som med New Star Soccer spelen, att man får skriva in en kod , det var väl förmodligen den koden som han skulle ge en. Eller har ja fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Laddade ner demon. Var faktiskt rätt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts