L_Voll Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Jag högerklickade på en bild, som jag har tagit med min digitalkamera, och klickade på redigera. Jag kom in i det medföljande Vistaprogrammet "Windows fotogalleri". Där pillade jag lite och gjorde bilden helt grön. Sedan klickade jag på krysset, för att stänga programmet. Men innan programmet stängs sparas bildens ändringar, utan att jag har gett dess tillåtelse. Finns det något sätt att återställa bilden till sitt ursprungliga utseende? Redigerad 1 april, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Jag vet inte hur men i en liten reklamfilm jag såg någonstans så sparar vista en kopia av alla bilder så att man alltid ska kunna återfå en originalbild. Redigerad 1 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Jag vet inte hur men i en liten reklamfilm jag såg någonstans så sparar vista en kopia av alla bilder så att man alltid ska kunna återfå en originalbild. Ah, tack. Kollade lite i hjälpdokumenten, och hittade en knapp som återställer originalbilden. Redigerad 1 april, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts