Alpha Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Skulle kanske varit kul om man hade fått syn på karaktärer ifrån de förra spelen gåendes på gatorna, t.ex CJ i harlem. XD Och en annan sak tänkte jag på också. Eftersom detta utspelar sig i Liberty City, borde man kanske inte få syn på han Claude eller vad han nu hette. Utspelade sig GTAIII under 2000 talet? o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Skulle kanske varit kul om man hade fått syn på karaktärer ifrån de förra spelen gåendes på gatorna, t.ex CJ i harlem. XD Och en annan sak tänkte jag på också. Eftersom detta utspelar sig i Liberty City, borde man kanske inte få syn på han Claude eller vad han nu hette. Utspelade sig GTAIII under 2000 talet? o_O 2001 var de väl? Fast jag kan ha väldigt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 2001 var de väl? Fast jag kan ha väldigt fel Fast du har väldigt rätt. 2001 var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Fast du har väldigt rätt. 2001 var det. Det stämmer. Redigerad 8 april, 2007 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Jag hoppas på ett the Warriors påskägg på Coney Island. Kan slå vad om att de har ett påskägg eller något annat med anknytning till the Warriors där. Det var ju ändå Rockstar games som gjorde spelet. Hehe, kanske man tidigt, tidigt på morgonen hör någon säga "Warriors, come out to play-y-ay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Man ska kunna gå ner i kloakerna och äta pizza med turtles och Splinter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Man ska kunna gå ner i kloakerna och äta pizza med turtles och Splinter Men för att få äta pizzan med dem så måste man lyckas knäcka dem i en ninja fight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 12 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 (redigerad) Men för att få äta pizzan med dem så måste man lyckas knäcka dem i en ninja fight NEJ! Man måste hjälpa dem att besegra Strimlaren! Vad har hänt med denna tråd egentligen? Edit: Såg just att det var jag som startade den... Redigerad 12 april, 2007 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Edit: Såg just att det var jag som startade den... Hahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 12 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 (redigerad) Leatherface och Oidentifierade Flygande Föremål (UFO:n) MÅSTE finnas med i alla fall! Det fanns tydligen inte i SA, märkte jag efter flera veckors letande... Redigerad 12 april, 2007 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Leatherface och Oidentifierade Flygande Föremål (UFO:n) MÅSTE finna med i alla fall! De kommer alltid att finnas, om inte i GTA så kommer de alltid finnas i våra hjärnor. "Jag så Leatherface vid sågverket i SA omg ffs helt otroligt!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Leatherface kommer inte komma med i IV, inte Bigfoot heller. Trust me on this one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Leatherface kommer inte komma med i IV, inte Bigfoot heller. Trust me on this one. Jag litar inte på någon tills spelet är släppt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Leatherface kommer inte komma med i IV, inte Bigfoot heller. Trust me on this one. Om det inte blir något annat än en fet stad så skulle det vara cp med bigfoot mitt i New York Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Som nån sa, det kommer garanterat att stå nåt kul på skylten som frihetsgudinnan håller i! Och gamla karaktärer vore vackert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Goodfellas kanske? de har ju redan gjort en liten parodi på det med reklamafficher för "Badfellas" i GTA3. Haha! En skojjig sak apropå det är att det fanns ett lokalt band från mina trakter förut, som hette just Badfellas! Gissa om man blev förvånad när man såg affischerna i LC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) Haha! En skojjig sak apropå det är att det fanns ett lokalt band från mina trakter förut, som hette just Badfellas! Gissa om man blev förvånad när man såg affischerna i LC... Gissa om de blev! Redigerad 14 april, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Grym gratisreklam för bandet iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Haha! Ska genast gå och köpa deras skivor! Rockstar tycker ju om dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Haha! Ska genast gå och köpa deras skivor! Rockstar tycker ju om dem Haha! Dom spelade in några få demolåtar på en ganska risig utrustning, så nåt skivkontrakt fick dom inte - det berodde nog iofs lika mkt på sången.. Har hur som helst låtarna i datorn! Lite kul minne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts