samuelszon Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Inte liiite off-topic? Snacka om påskägg, dra inte paraleller till liknande spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Vi kan I allafall nästan konstatera att det kommer dyka upp påskägg som bara fanns I våra fantasier och mytomaners hjärna I Grand Theft Auto: 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Ehm? Rockstar har väl gått ut med vart dom har tagit saker ifrån till dom olika spelen? Och som jag kan komma ihåg från Gta 3 storyn så har väl den inget att göra med Scarface eller nåt liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 OMFG LÄS VAD JAG SKREV DÅ FÖR FAN!!!! För övrigt är easter eggs inget man kan förutse, för då skulle det inte vara easter eggs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Kanske nån rolig gubbe, inklädd i en kycklingdräkt, som står på något svåråtkomligt ställe, sen om man knuffar till honom så säger han "Yeah, Im an eastern egg, so what!?" Redigerad 3 april, 2007 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Kanske nån rolig gubbe, inklädd i en kycklingdräkt, som står på något svåråtkomligt ställe, sen om man knuffar till honom så säger han "Yeah, Im an eastern egg, so what!?" LOL Vore roligt. När det gäller R* kan man förvänta sig vad som hellst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jag tror på många roliga påskägg i IV. Större spel, ju fler påskägg får plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Med tanke på hur många det fanns i San Andreas kan vi nog inte förvänta oss annat. personligen kommer jag gå på "easter egg hunt" när jag väl får spelet, precis som jag gjorde i San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Kanske nån rolig gubbe, inklädd i en kycklingdräkt, som står på något svåråtkomligt ställe, sen om man knuffar till honom så säger han "Yeah, Im an eastern egg, so what!?" Eller kanske man får trycka på en speciell knapp för konversationer med människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Eller kanske man får trycka på en speciell knapp för konversationer med människor. Inte för att gå offtopic nu, men det hade varit grymt om R* hade skapat ett nytt system gällande hur man snackar med olika människor. Redigerad 3 april, 2007 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Inte för att gå offtopic nu, men det hade varit grymt om R* hade skapat ett nytt system gällande hur man snackar med olika människor. Jah man skule få me et tillbehörande tanjentbord som man kan skriva til folk me asså!11! Heftikt. Nej men seriöst, på något sätt borde man kunna kommunicera med varandra. Men det skall inte bli överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Ett uppdrag då man ska döda Jack Thompson hade inte suttit fel : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Eller kanske man får trycka på en speciell knapp för konversationer med människor. Scarface The World Is Yours? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Scarface The World Is Yours? Samma princip, men kanske att det kom upp svarsalternativ så att man kunde välja vad man ska svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Samma princip, men kanske att det kom upp svarsalternativ så att man kunde välja vad man ska svara? Fahrenheit ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Fahrenheit ? Har aldrig kört. Varför har du en unsure gubbe efter varje inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Har aldrig kört. Varför har du en unsure gubbe efter varje inlägg? Har jag väl inte Jaja, ontopic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 (redigerad) Scarface The World Is Yours? Fahrenheit ? Titta! Två unsure gubbar! Redigerad 7 april, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Titta! Två unsure gubbar! Är du full eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Har aldrig kört. Varför har du en unsure gubbe efter varje inlägg? Titta! Två unsure gubbar! Jag har inte en unsure gubbe efter varje inlägg, hade de en gång nu. ----- Ontopic igen. Skulle vara roligt om man kunde hitta någon skattkista i havet med något finurligt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts