VickeX Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 En del saker R* kan gjort till påskägg... http://gardkarlsen.com/new_york_city_trip_report.htm Iaf gjort likadana... Skulle inte förvåna mig om dom gjort denna, fast kanske Lesbian St. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Jag vill att Spice Girls ska vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Jag vill att Spice Girls ska vara med Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 skulle kännas väldigt bra om dom var med, att få stöd från såna kryddiga flickor, och så kan man vara otrogen med victoria beckham så blir david arg så dödar man han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Eh, orka. Visst, tyckt du det. Personligen är jag inte det minsta intresserad av varken Spice Girls eller Beckham, och det är nog inte R* heller. Keep dreaming, it ain´t gonna happen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Jack Thompson!! Hoppas dem driver sönder med honom i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Kanske ett uppdrag där man ska döda en galen advokat från Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) Eh, orka. Visst, tyckt du det. Personligen är jag inte det minsta intresserad av varken Spice Girls eller Beckham, och det är nog inte R* heller. Keep dreaming, it ain´t gonna happen. Nej jag skämtade bara. Men jag har tänkt på en sak och det är att i Vice City så har dom ju tagit en del ifrån Scarface och i San Andreas så har dom tagit lite från Boys N The Hood. Undra om dom tar nåt från nån film till Gta IV? och i såfall vilken/vilka Redigerad 2 april, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Goodfellas kanske? de har ju redan gjort en liten parodi på det med reklamafficher för "Badfellas" i GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Kanske ett uppdrag där man ska döda en galen advokat från Vice City. Haha! Det vore faktiskt roligt om de tog med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 2 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Godzilla kanske^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
A7med Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 King Kong! Det skulle vara perfekt med tanke på att det är New York som Liberty City är baserad på i gta 3 var frihetsguddinan med eller? i så fall blir det kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 i gta 3 var frihetsguddinan med eller? i så fall blir det kul Nej det var hon inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) Det fanns en "Statue of liberty" mod till GTA3 har jag för mig. EDIT: Bild: Redigerad 2 april, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Är inte själva meningen med påskägg att man ska ha lite kul när man hittar dom? Om man får med dom som man vill så har ju själva meningen med dem försvunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Vet ni ens vad påskägg är? Godzilla? KingKong? Give me a break, lite svårt att missa de eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Vet ni ens vad påskägg är? Godzilla? KingKong? Give me a break, lite svårt att missa de eller. Här har vi ett äkta påskägg. Men det där du nämnde om att åka till Vice City och ta livet av en galen advokat hoppas jag verkligen på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) Goodfellas kanske? de har ju redan gjort en liten parodi på det med reklamafficher för "Badfellas" i GTA3. GTA3 är en efterliknelse av Goodfellas. Antagligen därför de där afficherna finns. Redigerad 2 april, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 GTA3 är en efterliknelse av Scarface. Samma basic plot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Här har vi ett äkta påskägg. Nej nej nej! Det här är ett äkta påskägg: http://www.vadskadubli.info.umu.se/paskagg.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts