jerrko Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 King Kong! Det skulle vara perfekt med tanke på att det är New York som Liberty City är baserad på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Är nästan 100 % säker på att de står något roligt på boken/papperen som frihetsgudinnan håller i. Redigerad 1 april, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Är nästan 100 % säker på att de står något i boken/papperen som frihetsgudinnan håller i. Kanske. Är inte lika säker på den saken. King Kong är ju bara och glömma. Det skall vara små påskägg, inte speciellt diskret om det kommer in en fet apa till staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 1 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Men King Kong skulle bara klättra på Empire State Building ibland, på natten/i gryningen. så han blir sällsynt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Kanske nån rolig text på några ställen dit är svårt att ta sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Det ska finnas mycket påskägg! Det var ju skitkul att leta efter Leatherface och allt va fan de va i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Är nästan 100 % säker på att de står något roligt på boken/papperen som frihetsgudinnan håller i. Det står säkert: "Fuck America!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 1 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Det står säkert: "Fuck America!!!" Eller "Hej där (ja det ska stå på svenska och det här inom parentes ska också stå med.)" Redigerad 1 april, 2007 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Eller "Hej där (ja det ska stå på svenska och det här inom parentes ska också stå med.)" Haha, det första vetiga förslaget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lenin Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 haha jag läste topic på-skägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Men King Kong skulle bara klättra på Empire State Building ibland, på natten/i gryningen. så han blir sällsynt! haha det skulle fan vara kul typ som bigfoot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Jack Thompson!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Kan inte Spindelmannen också få vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Vore kul om mogulen Donald Trump var med. Eller varför inte David Letterman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 haha jag läste topic på-skägg Öh. Det kommer självklart att stå "Oui sacreblue, stupyd américààns!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Kan inte Spindelmannen också få vara med? Haha! Sen ser man han bara svinga bland husen och sen tar man fram shotgun'en och skjuter ner han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 1 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 precis vad jag tänkte när jag läste hans inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Vore kul om mogulen Donald Trump var med. Eller varför inte David Letterman. Vi har ju alltid annars Donald Love. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 haha jag läste topic på-skägg Jack Thompson!! Haha! Sen ser man han bara svinga bland husen och sen tar man fram shotgun'en och skjuter ner han! Jag vet inte vad som har hänt med mig men jag tycker alla är roliga hela tiden Jag ser fram supermycket emot alla påskägg och roliga detaljer i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Skulle vara roligt om man fick se några gamla bekanta från de andra GTA spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts