Tweak Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Nu inför starten av allsvenskan kommer ju som vanligt Drömelvan upp, Sportbladets online-"spel" där man skapar sitt egna la och sen får poäng utifrån hur spelarna gör ifrån sig i verkligheten. Jag undrar helt enkelt om det är någon som har gjort en drömelva, vad ni heter med mera? Mitt lag heter Jimmys Hårdingar Om det är fler som har en kanske vi skulle kunna skapa en GTASajten liga? Det kostar 50 kr att göra en, btw. Redigerad 25 augusti, 2010 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Lirade hockeyvarianten en gång...kom 2:a i släkten Dock har jag noll koll på svensk fotboll, så jag tror inte det blir något för min del. Edit: Håller ju bara på omgång 2-12, dåligt. Redigerad 1 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Lirade hockeyvarianten en gång...kom 2:a i släkten Dock har jag noll koll på svensk fotboll, så jag tror inte det blir något för min del. Edit: Håller ju bara på omgång 2-12, dåligt. Haha, det är problemet för mig också Svensk fotboll är ju inte alltför intressant men en polare övertalade mig På detta sättet blir det ju i alla fall lite med intressant då man vill att ens egna spelare ska spela bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Kostar det att regga sig? Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Det kostar 50 kr att göra en, btw.Kostar det att regga sig? Länk? Du skämta va? ... http://dromelvan.aftonbladet.se/ Redigerad 1 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Kostar det att regga sig? Länk? www.drömelvan.se 50 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Mitt lag: Namn: Snefot BK Coach: Mikael Westman Liga: Berga League Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) n Redigerad 26 november, 2008 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Du skämta va? ... http://dromelvan.aftonbladet.se/ Jag trodde att han menade att det kostade 50kr att göra en liga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Orka webbläsarspel som kostar pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts