Antonetti Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 kan nån hjälpa mig? ja har köpt headset och ja vet inte hur man ställer in så att man kan prata när man kör cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 16 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 KAN NÅN HJÄLPA MIG?!SNÄLLAAAAAAAAAA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Du kopplar in dom och kollar så dom funkar Sen gå in i cs tryck k(default key) medans du pratar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 16 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 har någon sätt mig?ja brukar heta Antonetti som ni säkert redan vet kanske...Ja brukar babbla rätt så mycket :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 har någon sätt mig?ja brukar heta Antonetti som ni säkert redan vet kanske...Ja brukar babbla rätt så mycket :"> Jag heter [soS]ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 16 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 ok men har nån sätt mig på cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 ok men har nån sätt mig på cs? Vad heter du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 läs lite högre upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts