skribb Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Ja, och sen när alla har vaknat upp och tittat i tidningar, tv, föräldrar osv. fått reda på att det är 1:a april och går in på forumet och ser en tråd där jag avgår.. Nääää, han lurar nog inte oss. Va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Förstår inte hur Hultan kunde ge dig Admin posten till dig från första början. Gick han på droger eller... Men va fan, skulle inte du dra iväg på din Finlandsresa med dina såkallade vänner?.. Bahaha.. Skribb: Ja, ungefär. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Jag såg inte tråden förrän imårse, och då hade du hunnit skriva April April i första posten redan. Men när jag läste trådtiteln blev jag orolig! Jag köpte det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Aprilskämtet flyter ut i spydiga munhugg... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Aprilskämtet flyter ut i spydiga munhugg... Jepp, onödigt. Blir bara spam av skiten.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts