Nord Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 April April er jefla svin... Jag har efter mycket om och men beslutat mig för att kliva ner som Admin. Detta är mestadels utav personliga skäl, men även känner jag att jag inte riktigt har tid med forumet längre. Min plats står till förfogande. Jag har varit i kontakt med Hultenius och han tycker jag gör det rätta. Tack för min tid här på forumet! Mvh Nord - over and out. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Jag har efter mycket om och men beslutat mig för att kliva ner som Admin. Detta är mestadels utav personliga skäl, men även känner jag att jag inte riktigt har tid med forumet längre. Min plats står till förfogande. Jag har varit i kontakt med Hultenius och han tycker jag gör det rätta. Tack för min tid här på forumet! Mvh Nord - over and out. Wtf Det kom som en chock. Ska du lämna forumet eller bara kliva ner? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 31 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Wtf Det kom som en chock. Ska du lämna forumet eller bara kliva ner? Jag lämnar jobbet som admin, dock kommer jag besöka forumet med jämna mellanrum. Så pass att jag har tid till det vill säga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 (redigerad) Det är synd, Nord. Enligt mig har du alltid varit en bra admin, och du kommer saknas. Ha det bra med vad du än ser till att spendera din tid på, och lycka till. Redigerad 31 mars, 2007 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 31 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Det är synd, Nord. Enligt mig har du alltid varit en bra admin, och du kommer saknas. Ha det bra med vad du än ser till att spendera din tid på, och lycka till. Tack toppen, alltid sett dig som en bror för mig.. Tack för de åren vi fick tillsammans... Jag kommer att lägga min tid på studier + arbete för de som undrar... Ha d fint alla! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Bra, nu slipper vi Hitler v2! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Tråkigt, tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Bu-hu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Tråkigt, tycker jag. Det säger du bara för att du vill vara nästa Admin. Men, men.. Ja. Tack för din tid som Admin här Nord. Har varit mycket trevligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Tråkigt det här. Men det är ju bara du som kan bestämma hur du vill ha det. Tycker dock det verkar konstigt att du lämnar jobbet, när du blev admin för bara nån månad sen. Men men, tack för tid här, Nord/A.A. Kommer det att sökas en ny admin/mod nu, tro? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Det känns som ett stort, stort hål i magen :'( :'( :'( Har ju alltid tyckt om dig Nord... Du har alltid varit personen jag har sett upp till, du har varit som den storebror jag aldrig fick... Snääääälla, lämna inte oss... Edit: Dumma admins som kan ändra ens text utan att det syns. Redigerad 1 april, 2007 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Åh, vilken fruktansvärd förlust för forumet! En stor forumit och vän har lämnat oss! Det kommer vara extremt tungt att komma över nåt så här hemskt. Jag har alltid sett upp till dig och dina åsikter, jag har beundrat dina visa och effektiva beslut och den finess med vilken du har styrt forumet. Det kommer att bli tomt här. Farväl, farväl. Snyft, snyft. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Bra, nu slipper vi Hitler v2! Word, jävla äckel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Ja, äntligen lämnade han forumet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Neeej! Tycker att du har varit en av dom bästa admins. Men, jag kan inte förändra till beslut om detta. Allt jag kan säga är, ha det bra i fortsättningen! Du får iaf komma hit och skriva lite. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Lycka till med livet Det behövs väl inte att någon tar över hans plats? Tycker att vi klarar oss bra på Stell och Kalle...och alla andra halvaktiva pojkar med extrafunktioner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Skribb Mr.Magic Delta: Nord blev ju en riktigt bra Admin sen förra hattråden. Synd att du lämnar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Aprilskämt eller real stuff? Tråkigt om det är på riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Aprilskämt eller real stuff? Tråkigt om det är på riktigt. Åh, busted? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Åh, busted? Äh, det skrev jag redan igår att det var, men han raderade mitt det inlägget fort som attan... Redigerad 1 april, 2007 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts