The Dude Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Idén var i alla fall lite bra om man fick klippa in det man ville själv så det skulle bli ett GTAsajten-kollage, men nu vet jag inte vad du tänker med. Dessutom är detta en lek. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 31 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 (redigerad) Idén var i alla fall lite bra om man fick klippa in det man ville själv så det skulle bli ett GTAsajten-kollage, men nu vet jag inte vad du tänker med. Dessutom är detta en lek. En lek? vad jag tänker med? Hmm... Detta är ingen kollage, det ska bli som sån här reklam som finns på vissa ställen, fast då får man köpa en pixel för 1 dollar... http://www.gardengraffiti.com/ såhär typ... Redigerad 31 mars, 2007 av j3ns Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Mja, ingen fullfjädrad lek, men onekligen en spamtråd. Sen blir saken inte bättre av att det redan är 2 sidor med fel saker. Ingen pixelart, och inte fyrkantiga saker. Nej, bra idé dåligt utförd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts