j3ns Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 (redigerad) Okej, Detta är GTAsajtens egna Pixel Board . Detta kostar inga pengar och alla får vara med. Det går ut på att du får några egna Pixlar på denna bild som du får sätta hur du vill. Bara man inte tar 300*300 pixlar, utan kanske 20*20. Fast det behöver inte vara jämt antal, man kan ha 24*36 också . Det är bara att ni säger till hur många pixlar ni använder, (Jag tog för mig själv några pixlar i hörnet ). Bilden måste vara Fyrkantig, fast sidorna måste inte vara lika långa. OBS! Det oranga ska bort. Obs! Spara INTE bilderna i .jpg! Helst .png eller .bmp . http://imageshack.us/ http://ww2.beffo.se/upload/ Redigerad 31 mars, 2007 av j3ns Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Ska man göra en separat bild, eller fortsätta på din? Jag la in min egna signatur på din gamla iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Puss. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 http://img113.imageshack.us/img113/4167/wow2007022321044851af2.th.png Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 31 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Sluta! ni ska inte fortsätta.. för då blir det som det blir nu.. ni ska lägga upp en ruta.. helst fyrakntig.. och det är ju roligare om dom inte är så jätte stora.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Sluta! ni ska inte fortsätta.. för då blir det som det blir nu.. ni ska lägga upp en ruta.. helst fyrakntig.. och det är ju roligare om dom inte är så jätte stora.. Uhm... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Esch. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 31 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Uhm... , Min poäng var att dom får lägga in små rutor och sen så lägger jag till sakerna, sen att man inte har har en bild som killen som sitter där för allt det Oranga ska ju bort xD så ny regel, Det måste ha fyra kanter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 (redigerad) Sluta! ni ska inte fortsätta.. för då blir det som det blir nu.. ni ska lägga upp en ruta.. helst fyrakntig.. och det är ju roligare om dom inte är så jätte stora.. Sure babe: Edit: Sätt den i mitten! Redigerad 31 mars, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 (redigerad) , Min poäng var att dom får lägga in små rutor och sen så lägger jag till sakerna, sen att man inte har har en bild som killen som sitter där för allt det Oranga ska ju bort xD så ny regel, Det måste ha fyra kanter. Så här eller? Redigerad 31 mars, 2007 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 31 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Sure babe: Edit: Sätt den i mitten! Okej men den får vara avlång om du vill ? Så här eller? Asså det måste vara fyrkantigt.. och det Oranga ska bort... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Asså det måste vara fyrkantigt.. och det Oranga ska bort... Hur extremt fyrkantig måste det vara? Det oranga tog jag bort, och jag editerade in den nya... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 (redigerad) Okej men den får vara avlång om du vill ? Byter till denna; fortfarande i mitten. Redigerad 31 mars, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 31 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Byter till denna; fortfarande i mitten. Pixelpolisen säger: -"Inga .jpg här" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Pixelpolisen säger: -"Inga .jpg här" Sorry, van att spara i det. Här kommer .png Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 31 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 (redigerad) Sådär första updaten Lägg upp din ruta igen, tack! (därför du hadde lite orange på den och vet inte om det var med mening?) Redigerad 31 mars, 2007 av j3ns Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts