Wild_hawk Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 tjenna jag hittade ett dektetiv spel som nån hade gjort med ett spel-gjöra-program på en sida, spelet verkar roligt. KOLLA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Verkar rätt kul!..Såg också att du skulle göra ett GTA inspererat spel...Lycka till...hoppas det blir bra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 (redigerad) Verkar rätt kul!..Såg också att du skulle göra ett GTA inspererat spel...Lycka till...hoppas det blir bra!!! tack! hur kunde du veta att det var jag? det står ju inte wild hawk där! jag försöker hitta nåra som kan göra bra grafik och nåra som kan programera spelet och nåra andra som kan fixa soundet till spelet. jag hoppas att jag hittar nåra Redigerad 16 februari, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 tack! hur kunde du veta att det var jag? det står ju inte wild hawk där! jag försöker hitta nåra som kan göra bra grafik och nåra som kan programera spelet och nåra andra som kan fixa soundet till spelet. jag hoppas att jag hittar nåra Då är det ju inte du som gör spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 (redigerad) Då är det ju inte du som gör spelet. ju jag ska göra en del på spelet och nåra andra en annan del på spelet Redigerad 16 februari, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 ju jag ska göra en del på spelet och nåra andra en annan del på spelet Vet du varför det kommer upp att man måste besöka http://medlem.spray.se/spel99 när jag försöker ladda dina spel!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Vet du varför det kommer upp att man måste besöka http://medlem.spray.se/spel99 när jag försöker ladda dina spel!? för du måste gå in på min hemsida och ladda ner dom. det är nått knäppt som tripod har hittat på för att folk inte ska länka till varans grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 för du måste gå in på min hemsida och ladda ner dom. det är nått knäppt som tripod har hittat på för att folk inte ska länka till varans grejer mmmm... Då kommer jag till din startsida om jag väntar efter det trycker jag spel som jag gjort sen typ RALLY GEEKS och då kommer samma medelade upp.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Jag kommer till parken och hitta tändstickorna och de där kortet men sen kommer jag inte längre!! Vad ska man göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 mmmm... Då kommer jag till din startsida om jag väntar efter det trycker jag spel som jag gjort sen typ RALLY GEEKS och då kommer samma medelade upp.... tryck på: spara mål som det kanske funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Jag kommer till parken och hitta tändstickorna och de där kortet men sen kommer jag inte längre!! Vad ska man göra?? jag kommer inte heller längre he he svårt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Jag kom förbi parken nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 tryck på: spara mål som det kanske funkar Då får jag ner filen referer :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Då får jag ner filen referer :'( konstigt. det har ju funkat för alla andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Jag kom förbi parken nu... hur?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Vet inte jag körde bara om spelet sen när jag skulle gå till baka till kontoret så kom jag utan för den där clubben men sen fastnade jag där i stället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Jag kommer inte längre än in i det hemliga rummet på den där baren...nån som vet vad man ska göra sen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Dit kommer jag oxå, jag har provat allt där men inget funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts