Amer-163 Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Jo, är inte en fena på geografi kan jag lätt säga. Vem fasen håller koll på vad som är öststater och vad som är annat nu för tiden. Har lite annat att tänka på. EDIT: Varför går det inte att edita en poll? han är serb, jag slälv är bosnisk, och jag känner igen serbiska efternamn ''Niko Bellic'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 han är serb, jag slälv är bosnisk, och jag känner igen serbiska efternamn ''Niko Bellic'' Yep, han är Serb, han säger det i spelets gång nån gång kommer inte riktigt ihåg om det är ett main story sammtal han säger det eller bara när han är påväg nån stans, anyhow han är serb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cass3l Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Är nästan säker på att han är från forntida Jugoslavien, har för mig att någon hade skrivit det någonstans eller att han själv säger något om att han varit med i krig i början av spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dixib Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Du som skriver det där kan uppenbarligen inte läsa. Eller skriva, du verkar ha lite problem med stavning. Du som skriver det där kan uppenbarligen inte komma med nåt smart att skriva, och vad gör man då? Jo, man trackar den som kan. Visst har jag ett par stavfel men varför kan jag inte läsa...? Sen så kvittar min stavning, det är mer vad jag skriver som är det viktiga. Om nån mer än Mr Tobbe kände sig träffad och blev ledsen så ber jag om förlåtelse för detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Om nån mer än Mr Tobbe kände sig träffad och blev ledsen så ber jag om förlåtelse för detta. Ingen riskt. Här kan ala lässa ock skriv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Visst har jag ett par stavfel men varför kan jag inte läsa...? "Lyssnar man på Niko så blir det lätt att gissa på forna Jugoslavien, med tanke på vad han berättar för Roman om kriget(och för Dwyane)" Eftersom att du med en spydig ton skrattar åt folk som gissar på var han kommer ifrån, när all information som fanns då var en/några halvrisiga trailers. Kanske du inte kan uttyda datum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Du som skriver det där kan uppenbarligen inte komma med nåt smart att skriva, och vad gör man då? Jo, man trackar den som kan. Visst har jag ett par stavfel men varför kan jag inte läsa...? Sen så kvittar min stavning, det är mer vad jag skriver som är det viktiga. Om nån mer än Mr Tobbe kände sig träffad och blev ledsen så ber jag om förlåtelse för detta. Men snälla någon. 27 år, du? Aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dixib Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 "Lyssnar man på Niko så blir det lätt att gissa på forna Jugoslavien, med tanke på vad han berättar för Roman om kriget(och för Dwyane)" Eftersom att du med en spydig ton skrattar åt folk som gissar på var han kommer ifrån, när all information som fanns då var en/några halvrisiga trailers. Kanske du inte kan uttyda datum? Jäklar vad du är känslig! Med en spydig ton skrattar åt folk? Vad jag skriver är vad jag menar, inga toner eller skratt fanns med i min text. Glöm nu detta, det var inte meningen att göra dig ledsen eller så, jag bara skrev vad jag tyckte. Om du tycker att det låter spydigt så är det din åsikt men inte min avsikt. Du övertolkar allt så mkt att du bara måste ha mindrevärdeskomplex, ta inte allt så jävla personligt. Ang. datum så hade jag ingen aning att tråden va så gammal. Sorry för det allihopa, my bad. Men snälla någon. 27 år, du? Aldrig. Det var ett litet ordkrig mellan mig o Tobbe. Varför blandar du dig? Tönt, du? Alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Du verkade ha placerat dig på en fruktansvärt hög häst, det är allt. Herre gud! Vilka dåliga gissningar alltså! Ni som gissade på det är uppenbarligen unga och förstår inte engelska på hög nivå. så blir det lätt att gissa på Jag har gjort ett specialarbete på högskolan om Balkankriget så jag vet en del om ämnet. man trackar den som kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Cut the crap, people. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Är nästan säker på att han är från forntida Jugoslavien, har för mig att någon hade skrivit det någonstans eller att han själv säger något om att han varit med i krig i början av spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dixib Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Du verkade ha placerat dig på en fruktansvärt hög häst, det är allt. Absolut inte meningen! Jag ville bara skriva lite i detta forum pga min kärlek till gta serien. Detta är första gången jag skriver i ett forum i hela mitt liv. Jag diskuterar gärna men folk ska ju inte ta saker personligt. Vi pratar om ett spel bara. Min reply har heeeelt spårat ur ju, jag är faktiskt en snäll kille. Folk behöver inte ta min text personligt men attackera gärna mitt inlägg. Har jag fel i nåt så säg gärna det, som t.ex. att tråden jag svarade på är gammal och folk hade inte mkt info att gå på. Men sen att skriva att jag ljuger om min ålder är bara personangrepp. Så nu för 3:e gången, förlåt om nån tog illa upp. Sista gången jag berör detta ämne. All kärlek o lycka till ALLA här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Absolut inte meningen! Jag ville bara skriva lite i detta forum pga min kärlek till gta serien. Detta är första gången jag skriver i ett forum i hela mitt liv. Jag diskuterar gärna men folk ska ju inte ta saker personligt. Vi pratar om ett spel bara. Min reply har heeeelt spårat ur ju, jag är faktiskt en snäll kille. Folk behöver inte ta min text personligt men attackera gärna mitt inlägg. Har jag fel i nåt så säg gärna det, som t.ex. att tråden jag svarade på är gammal och folk hade inte mkt info att gå på. Men sen att skriva att jag ljuger om min ålder är bara personangrepp. Så nu för 3:e gången, förlåt om nån tog illa upp. Sista gången jag berör detta ämne. All kärlek o lycka till ALLA här. Naaaw, nu vill man ju bara krama dig! Haha, välkommen till Internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Hahaha, humor, humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Skulle stå forna, men ja ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Absolut inte meningen! Jag ville bara skriva lite i detta forum pga min kärlek till gta serien. Detta är första gången jag skriver i ett forum i hela mitt liv. Jag diskuterar gärna men folk ska ju inte ta saker personligt. Vi pratar om ett spel bara. Min reply har heeeelt spårat ur ju, jag är faktiskt en snäll kille. Folk behöver inte ta min text personligt men attackera gärna mitt inlägg. Har jag fel i nåt så säg gärna det, som t.ex. att tråden jag svarade på är gammal och folk hade inte mkt info att gå på. Men sen att skriva att jag ljuger om min ålder är bara personangrepp. Så nu för 3:e gången, förlåt om nån tog illa upp. Sista gången jag berör detta ämne. All kärlek o lycka till ALLA här. Du påminner om mig när jag säger något dumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dixib Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Du påminner om mig när jag säger något dumt Tack, skönt att man inte är ensam om att dumma sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Tack, skönt att man inte är ensam om att dumma sig... Du kan alltid fråga honom om någonting om det ämnet. Han är en riktig veteran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoLimit Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 skulle tro jugoslavien. möjligen bosnien eller något utav balkanländerna. ryssland tror jag inte på alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Nu är det här en gammal tråd, men det ges väl inget exakt besked om vilket land han kommer ifrån i spelet? Jag gissar dock på en serb, kanske med namnet "Nikola Belić". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts