Renard Skrivet 2 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) Låt mig gissa, du är invandrare va? Redigerad 7 april, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Ryssland, eller någon öststat, dock inte mellanöstern som författaren benämner som öststater, jordanien och syrien är arabländer, polen är en öststat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
A7med Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Ser ut som en arab? Han ser ganska rysk ut enligt mig. Tänk er en lokal skogshuggare i Sebirien, har en fru på 36 år, två barn och har det mysigt i kylan. Han är lycklig. En dag blir han besvärad av den ryska maffian och denna familjefar får sin familj mördad och tvingas göra liknande saker, för att inte bli mördad själv. Han blir en del av maffian, smugglar folk, sysslar med narkotikabrott och dödar folk. Efter ett uppdrag lyckas han äntligen ta sig bort från det otäcka, och han tar steget ut i storstadsvärlden. Han är tämligen okänd, tittar sig omkring och tycks se höga hus, stora broar, en ganska varm stad, och människor som tittar lika underligt på honom.. Han säger för sig själv med sorgen i halsen: "perhaps here things will be different" på sin knackiga rysk-amerikanska och hoppas att han aldrig igen får uppleva tidigare incidenter. - - - Låter inte helt otroligt eller hur? fettt grymttt storyyy bra jobbat där fick du poängen längtar fann efter det spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
manbearpig Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jag tror strongt på att han är från Ryssland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Irak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Ryssland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Nån fin trästuga bland Sibiriens trakter. ^^ Vote: Ryssland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Ryssland, eller något (riktigt) öststatsland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Med tanke på dialekten och Alla brott han säger att han har gjort så tror jag Ryssland. Dessutom får jag intrycket av lite rysk maffia där^^ Som Big Smoke sa: All my life I've been told to fear the ruskies, but I have never even seen one^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Jag har ändrat mig. Jag votade Ryssland men han är från Rumänien, något de hintar om i trailern med skyskrapan det står RON på och RON-tröjan. Ron är valutan i Rumänien, sade någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Jag har ändrat mig. Jag votade Ryssland men han är från Rumänien, något de hintar om i trailern med skyskrapan det står RON på och RON-tröjan. Ron är valutan i Rumänien, sade någon Leu är valutan, ISO-kod för valutan är RON. Typ som kronor/SEK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Varför i hela friden skulle en man bära en tröja där det står rumäniens valuta (eller ISO-kod då)? Nog för att kanske släppa ledtrådar, men det brukar finnas logik bakom R* ledtrådar. Tror som många andra tror att det är ett märke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Leu är valutan, ISO-kod för valutan är RON. Typ som kronor/SEK. Aight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Varför i hela friden skulle en man bära en tröja där det står rumäniens valuta (eller ISO-kod då)? Nog för att kanske släppa ledtrådar, men det brukar finnas logik bakom R* ledtrådar. Tror som många andra tror att det är ett märke. Haha! Bra fråga. Inte skulle jag göra det, så mycket kan jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Jag tror att han är från Ryssland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 det är bekräftat att han är ryss Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Det stog väl något i stil med "From a country in eastern europe" i tidningen? Men du kanske har rätt. Men jag tänkte bara öststat (Jag vet vad en öststat är nu btw . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Med tanke på att Ryssland är det största landet i världen är det väl lite väl underminerande att kalla det "ett östeuropeiskt land". Sen tror jag inte att Bellic är ett så jätteryskt efternamn, kan ju ha fel dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Själv tror jag på Rumänien. Har en kompis där ifrån. Kan fråga honom om Bellic är vanligt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Om man googlar på "family name" bellic, surname bellic eller lastname bellic så får man ingenting. Knasigt - det brukar alltid finnas hemsidor om efternamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts