Renard Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Själv tror jag att han kommer från Ryssland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 (redigerad) Jag röstar på Ryssland. Egentligen kanske det inte spelar någon roll, han är ju som han är. Redigerad 31 mars, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Ryssland, helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Jag antar att det blir lite klarare vart han kommer ifrån när man får reda på hans namn. Undrar vad de döpt honom till? Han passar att heta Rocky enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Väldigt konstigt röstning. Polen i samma kategori som syren och jordanien. Polen ligger i norra Europa, Syren och Jordanien i mellanöstern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Ryssland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Hoppas man aldrig får reda på var han kommer ifrån. Mysterium är alltid roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Syrien ligger i melan östern och det är ett arabiskt land. Ligger brevid Irak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 1. Dåliga alternativ 2. Ryssland. Rockstar är ju kända för att använda sig av stereotyper, och finns det något mer stereotypmässigt än just en rysk gangster? Om man jämför med t.ex. en gangster från Kazakstan. Ryska maffian och så vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Hoppas han kommer från något arabland. Att han är ryss låter för originellt i mina öron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 (redigerad) Jo, är inte en fena på geografi kan jag lätt säga. Vem fasen håller koll på vad som är öststater och vad som är annat nu för tiden. Har lite annat att tänka på. EDIT: Varför går det inte att edita en poll? Redigerad 31 mars, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Ryssland, han har den ryska brytningen. Men han liknar mest en arab. Wierd. Vote: Ryssland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Han kanske har påbrå från både Ryssland och Arabien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Du borde läsa lite geografi, men jag tror ändå att han kommer ifrån Ryssland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Usch vilka dåliga alternativ.. Ryssland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Ryssland..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 OK OK! Jag har hört att det var dåliga alternativ nu! Jag vill ju ändra på dem men det går inte! Sluta hacka så förbannat mycket. Ibland gör man fel, ok? Behövde bara få det ur mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Hacka? Folk skriver bara att det är dåliga alternativ och det är det också. Behövde bara få det ur mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Det känns bara som personliga påhopp av nån anledning. Fyra personer har påpekat att det var dåliga alternativ redan. Det räcker nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Russia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts