kicken Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Varför då? Källa? Varför? Därför de kommer heta så. Edit: Hittade den i en annan tråd. Klick Redigerad 13 april, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Kolla in den här hemsidan. Här finns betydligt mycket mer än som tagits upp i tråden. gta4.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Kolla in den här hemsidan. Här finns betydligt mycket mer än som tagits upp i tråden. gta4.net Naaajs. En länk till en topic på GTASajtens forum som är död! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) Grabbar... Menar ni verkligen att detta är intressant? Är inte tillräckligt pigg för att skilja på ironi och sanning. Varför då? Källa? Det står så i GI Redigerad 14 april, 2007 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
allright Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Inte läst tråden så detta kanske har sagts tidigare. Angående "harlem"-bilden. Nog för att det ser ut som en harlem brownstone och något project-liknande hus i bakgrunden. Men tror ändå det är någonstans i Brooklyn eller Queens med tanke på att han är Ryss.. Bor inte så många ryssar i Harlem, mest svarta och latinos.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Inte läst tråden så detta kanske har sagts tidigare. Angående "harlem"-bilden. Nog för att det ser ut som en harlem brownstone och något project-liknande hus i bakgrunden. Men tror ändå det är någonstans i Brooklyn eller Queens med tanke på att han är Ryss.. Bor inte så många ryssar i Harlem, mest svarta och latinos.. Vem har sagt att han måste bo där? VEM? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Vem har sagt att han måste bo där? VEM? :'( Ingen. Du behöver inte oroa dig. Och dessutom känns det väldigt fel och dra slutsatsen att det inte är Harlem (när vi har en ytterst identisk bild i verkligheten) bara för att han är ryss och om han nu skulle bo där. Vem säger att undantag inte finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Vem har sagt att han måste bo där? VEM? :'( Man kommer förmodligen kunna skaffa hideouts lite varstans i staden, så du "måste" nog inte bo någonstans, inte länge iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Jag vill då bygga en stuga på Empire State Building Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Jag vill då bygga en stuga på Empire State Building Karlsson på taket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Karlsson på taket Bellic på taket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Statue of Liberty = Statue of Happiness. Manhattan = Algonquin. Bronx = Bohan. Queens = Dukes. GTAIV kommer vara minder än SA, men mer detaljerat, och inga plan kommer kunna flygas, allt för att göra en så verklig atmosfär som möjligt. (Om detta nämnts innan, pardon me, jag orkar faktist inte läsa 5 sidor idag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Inga helikoptrar heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Inga helikoptrar heller? Om de nu gör det så verkligt så kommer det troligen att finnas helikoptrar. Det finns ju trots allt (åtminstone!) polis-helikoptrar i NYC - IRL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 En helikopter är ett måste. Helst flera stycken olika. Det är ju inte direkt lätt att landa ett flygplan på ett hustak. Hoppas också på en jetpack. Jag andvänder jetpacken i SA konstant för att ta mig till svårtillgängliga platser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 En helikopter är ett måste. Helst flera stycken olika. Det är ju inte direkt lätt att landa ett flygplan på ett hustak. Hoppas också på en jetpack. Jag andvänder jetpacken i SA konstant för att ta mig till svårtillgängliga platser. 1. Enligt ryktena finns det inga flygfordon. 2. Och vad har detta med jämförelser med saker i verkligheten och göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Det är rätt så många posts i den här tråden som inte har med titeln att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Inte läst tråden så detta kanske har sagts tidigare. Angående "harlem"-bilden. Nog för att det ser ut som en harlem brownstone och något project-liknande hus i bakgrunden. Men tror ändå det är någonstans i Brooklyn eller Queens med tanke på att han är Ryss.. Bor inte så många ryssar i Harlem, mest svarta och latinos.. Det bor inte särskilt mycket latinos nånstans i New York. Men däremot bor det mycket puertoricaner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Det är rätt så många posts i den här tråden som inte har med titeln att göra. Ööh, okej? Din post skulle passa bättre i exempelvis GTA IV: Våra intryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Nu var det ju så att vi disskuterade flygande fordon. Så vitt jag vet så skrev jag ett inlägg om helikoptrar, flygplan och en jetpack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts