Renard Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Bokstäverna RON som syns på någon av dessas tröjja är alltså ett gäng? Jag såg nån skylt vid Times Square i trailern som det stod RON på. Det är med största sannolikhet ett klädesmärke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Det står RON på killen på trappans tröja, och att det skulle vara hans namn är något osannolikt, han er ut som en vanlig ped. Förmodligen är det ett klädmärke, som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 När man kollar på trailern i början, så visar de en berg o dal bana vid namn "Screamer". Har ni en aning om denna ens liknar nån i new York? o_O !!! Detta kanske är ett bevis på att man inte bara kommer vara i New York typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 När man kollar på trailern i början, så visar de en berg o dal bana vid namn "Screamer". Har ni en aning om denna ens liknar nån i new York? o_O !!! Detta kanske är ett bevis på att man inte bara kommer vara i New York typ Men fattar du inte? . Vad gör man när man åker på en Berg o Dal Bana? Skriker!. Skriker på engelska är Scream. För att piffa upp namnet så sätter man till er...dvs Screamer. Skrikaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 NEJ. GTA är i maskopi med Rumänine! Rumänska revolutionen kommer att finnas med i spelet!! AHH!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Men fattar du inte? . Vad gör man när man åker på en Berg o Dal Bana? Skriker!. Skriker på engelska är Scream. För att piffa upp namnet så sätter man till er...dvs Screamer. Skrikaren. ...det är inte det jag syftar på? Det jag menar är, om det inte finns någon så stor berg o dal bana, som man faktiskt kan köra förbi, så kanske inte spelet bara utspelar sig i New York (Liberty City). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 ...det är inte det jag syftar på? Det jag menar är, om det inte finns någon så stor berg o dal bana, som man faktiskt kan köra förbi, så kanske inte spelet bara utspelar sig i New York (Liberty City). Men det gör det. Det finns en liknande berg och dal-bana i NYC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 (redigerad) Det finns en Berg o Dal bana i New York som liknar "Screamer". Cyclone heter den. Dom liknar varandra lite iallafall Redigerad 4 april, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 5 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 (redigerad) RON tror jag inte är ett gäng, det är nog ett klädesplagg. Man ser en byggnad med en RON-skylten på bilden Liberty Ferry Terminal. Ca 10 sek in i trailern när den där bilen kör förbi liknar stadsdelen Harlem i NY: Fin upptäckt! När man kollar på trailern i början, så visar de en berg o dal bana vid namn "Screamer". Har ni en aning om denna ens liknar nån i new York? o_O !!! Detta kanske är ett bevis på att man inte bara kommer vara i New York typ Det står ju på förstaposten vad Screamer är baserat på. Förändringar: "O/N (distrikt) = Harlem" tillagt Redigerad 5 april, 2007 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lenin Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 harlem ftw (givande inlägg ftw hehe, är trött skall sova tjohej) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 (redigerad) Bleh Och jag gratulerar dig, Nighthawk för att ha skrivit den sexigaste posten i den här topicen. Blah Och jag gratulerar dig, Lenin för att ha skrivit den sexigaste replyn i den här topicen. Redigerad 6 april, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Och jag gratulerar dig, Nighthawk för att ha skrivit den sexigaste posten i den här topicen. Och jag gratulerar dig, Nighthawk för att ha skrivit den sexigaste replyn i den här topicen. Han heter Lenin inte Nighthawk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Han heter Lenin inte Nighthawk. God Bless Ctrl - C + Ctrl - V + Hjärnsläpp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Det finns en Berg o Dal bana i New York som liknar "Screamer". Cyclone heter den. Dom liknar varandra lite iallafall Jag har nämnt det typ 10 ggr i massor av trådar . Måste ha någon sorts förkärlek till Coney Island. Har dock aldrig varit där. Men jag älskar the Warriors. Älskar man dem så älskar man "the big CI". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Banchee Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Mycket intressant tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Jo de flesta trådar blir "Intressanta" här efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Du kanske ska ändra att Frihetsgudinnan ska heta "the Statue of Happiness". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 12 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Grabbar... Menar ni verkligen att detta är intressant? Är inte tillräckligt pigg för att skilja på ironi och sanning. Du kanske ska ändra att Frihetsgudinnan ska heta "the Statue of Happiness". Varför då? Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Grabbar... Menar ni verkligen att detta är intressant? Är inte tillräckligt pigg för att skilja på ironi och sanning. Varför då? Källa? Det är ironi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts