Lenin Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 kronos är väl rolex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) Det där "nya" WTC blev aldrig av, inte någon av de många förslag som kom. Lidl Colan och E Cola har liknande logos eftersom båda kopierat Coca Cola logon så nära de kan utan att bli stämda. Logger och skogsavverkning är ganska uppenbart, men namnet hänvisar fortfarande till "Lager". "Logger" som i skogsavverkning kom naturligt från det. Den tjocka polisen är ett exempel på att peds har olika kroppstyper, alltså att en del är ovanligt feta. Notera att han ser något onaturlig ut, som modellen egentligen inte skapats så men de scriptat om för att göra honom tjock, vilket kan betyda att man får flera storlekar av samma ped, precis som att samma ped har olika kläder. det kommer öka variationen av peds i spelet. Sen tycker jag folk ska läsa igenom trådens alla inlägg och inte bara skriva vad de kommer på, när andra redan postat samma sak. That´s just my opinion. Jag gillar dina åsikter! Colorna är lika så det kan vara som det redan är. Egentligen tror jag att man bara hittade snabbt på något märke till någon ölreklam... Och Logger (=skogavverkare) passar ju bra tycker jag. Och beviset att de verkligen menar skogavverkare är nog att man hör en såg i början/slutet av reklamen och citatet "the beer that brought the forests down" (reklamerna i San Andreas). My opinion. kronos är väl rolex Finns inga likheter, förutom att de är klockor. Kronos ser dessutom inte så rik ut. Plus att i San Andreas fanns det en reklamskylt för en Crowex-klocka, den var både rik och lik på namnet. Så det är snarare Crowex som är Rolex. Redigerad 2 april, 2007 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Det där "nya" WTC blev aldrig av, inte någon av de många förslag som kom. Det blev det väl? Freedom Tower Wikipedia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Det blev det väl? Freedom Tower Wikipedia http://www.hospudka.net/wp-content/NewWorldTradeCenter.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) http://www.hospudka.net/wp-content/NewWorldTradeCenter.jpg Redigerad 2 april, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) Nä, nu får det vara nog Redigerad 2 april, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) Juste, glömde säga... Det nya WTC blev visst av, man kan t.o.m. se konstruktionen live (de bygger den redan!!!). Live Ground Zero Cam! Redigerad 2 april, 2007 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Ca 10 sek in i trailern när den där bilen kör förbi liknar stadsdelen Harlem i NY: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Snyggt iaktaget, Umberto. Då är det klart, Liberty City är större än någonsin, om både coney Island och Harlem är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
A7med Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Ca 10 sek in i trailern när den där bilen kör förbi liknar stadsdelen Harlem i NY: Vart hittade du bilde i så fall kmr dn bliii dööö gryymt spel Längtarrrr faaaaanannhhhhh Ca 10 sek in i trailern när den där bilen kör förbi liknar stadsdelen Harlem i NY: Vart tog du bilden i från i så fall kmr spelet bli döö grymt Längtar tänk om det vore nu oktober orka vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Vart hittade du bilde i så fall kmr dn bliii dööö gryymt spel Längtarrrr faaaaanannhhhhh Vart tog du bilden i från i så fall kmr spelet bli döö grymt Längtar tänk om det vore nu oktober orka vänta Trailer-bilden gjorde jag själv och Harlem-bilden hittade jag mha Google bildsökning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SHAOLiN Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Trailer-bilden gjorde jag själv och Harlem-bilden hittade jag mha Google bildsökning. Harlem är ju inte lite niggah/gangstah? eller har jag helt fel? Kanske kan vara något gäng där då..eller något =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
A7med Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Trailer-bilden gjorde jag själv och Harlem-bilden hittade jag mha Google bildsökning. Äre barn som står på trappan eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeonRubenstein Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Äre barn som står på trappan eller ? de tror jag inte. tror faktiskt att R* skulle få så mycket skit om dom satte in barn i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Harlem är ju inte lite niggah/gangstah? eller har jag helt fel? Kanske kan vara något gäng där då..eller något =P Det stämmer. Invånarna i Harlem är mestadels svarta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Bokstäverna RON som syns på någon av dessas tröjja är alltså ett gäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeonRubenstein Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Bokstäverna RON som syns på någon av dessas tröjja är alltså ett gäng? eller ett klädesmärke man kan köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Äre barn som står på trappan eller ? Nix, det är 2 killar som sitter på trappan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SHAOLiN Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) HAHAH Hittade denna när jag sökte på 'Harlem gangs' på google.. EDIT: Blir bilden förminskad för er eller? =/, för mig blir den inte det. Redigerad 3 april, 2007 av SHAOLiN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts