Mikolan Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 74 / 122 för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 (redigerad) Jag gjorde det förra gången och det gick rätt kasst. Maximal stress på alla delar utom kanske matten. Svenska-delen var skitsvår, massor av facktext att plöja igenom och sen svara på frågor om. Tror jag fick 0,8 / 2 Redigerad 31 mars, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Jag missar alltid högskoleprovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 74 lär väl ge mig 1,1. Hade egentligen velat se runt 1,3 iallafall, men var väldigt stressigt på svenska orden och dem utgör trots allt 1/3 av provet. Att jag har magkatarr atm och mådde illa på 3/5 delar hjälpte knappast heller L_Voll hur fan kan du missa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 74 lär väl ge mig 1,1. Hade egentligen velat se runt 1,3 iallafall, men var väldigt stressigt på svenska orden och dem utgör trots allt 1/3 av provet. Att jag har magkatarr atm och mådde illa på 3/5 delar hjälpte knappast heller L_Voll hur fan kan du missa? Missar inte att gå dit, jag glömmer alltid bort att anmäla mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Gör såna småttingar som ni Högskoleprovet? Jag får nog inte bra. Första gången för mig. Hoppas i alla fall på 0.8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Gör såna småttingar som ni Högskoleprovet? Jag får nog inte bra. Första gången för mig. Hoppas i alla fall på 0.8 Oj, hur ska du kunna få några poäng? Jag skulle iafl inte komma ihåg så mycket tio år efter gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Oj, hur ska du kunna få några poäng? Jag skulle iafl inte komma ihåg så mycket tio år efter gymnasiet. Du får inte bra poäng för att du precis har gått ut gymnasiet. Frågorna baseras inte enbart på gymnasie ämnena . Redigerad 1 april, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag fick 67 rätt.. Vilket antagligen ger runt 1.0... Första gången jag gjorde det och jag tog det väl inte sådär jätteseriöst.. Skrev ner alla tider jag hade på varje del också... Tog väl sammanlagt 70 minuter Men så kan det gå.. Rätt nöjd med tanke på att jag kom hem vid tre på natten och va tvungen o gå upp två timmar innan provet började... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Med tanke på högskoleprovet, vad har ni sökt till nu då? Sista dagen för ansökningar är imorrn. Själv hoppas jag gå en utbildning i Linköping, men har absolut ingen aning på vad poängen brukar ligga på där. Gjorde förresten inte heller högskoleprovet, hoppas på att jag klarar mig med betygen. Redigerad 4 oktober, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Med tanke på högskoleprovet, vad har ni sökt till nu då? Sista dagen för ansökningar är imorrn. Själv hoppas jag gå Medieteknik i Linköping, men har absolut ingen aning på vad poängen brukar ligga på där. Gjorde förresten inte heller högskoleprovet, hoppas på att jag klarar mig med betygen. Civilingenjör: Ekosystemtekik 200p i Lund, men jag har kommit till insikt under påsklovet och bestämt mig för att göra annat ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Vad gör egentligen Högskoleprovet ut på, och hur många rätt måste man ha för godkänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 1,1 fick jag den gången jag gjorde det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Gjorde det för ett år sen och fick 1,4. Hernandez: Det finns inget som är "godkänt" utan man gör fem delprov i olika ämnen som sammanlagt kan ge 122 poäng, poängen omvandlas sedan till ett tal mellan 0,0 och 2,0. http://susning.nu/Högskoleprovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Civilingenjör: Ekosystemtekik 200p i Lund, men jag har kommit till insikt under påsklovet och bestämt mig för att göra annat ett år. Denl injen på samma skola läser min syrra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Denl injen på samma skola läser min syrra Är det bra grejer? Jag kommer förmodligen börja där ändå, fast om ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) Är det bra grejer? Jag kommer förmodligen börja där ändå, fast om ett år. Är inte så insatt exakt vad hon håller på med. Men jag vet att de har åkt runt till sjöar och sånt och tagit prover och se hur de har påverkats av gifter etc. Det ska vara väldigt mycket Kemi Redigerad 14 april, 2007 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts