Jump to content

Högskoleprove.

Mikolan
 Share

Recommended Posts

74 lär väl ge mig 1,1.

Hade egentligen velat se runt 1,3 iallafall, men var väldigt stressigt på svenska orden och dem utgör trots allt 1/3 av provet.

Att jag har magkatarr atm och mådde illa på 3/5 delar hjälpte knappast heller :)

L_Voll hur fan kan du missa? :wub:

Missar inte att gå dit, jag glömmer alltid bort att anmäla mig. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, hur ska du kunna få några poäng? Jag skulle iafl inte komma ihåg så mycket tio år efter gymnasiet. :wub:

Du får inte bra poäng för att du precis har gått ut gymnasiet.

Frågorna baseras inte enbart på gymnasie ämnena .

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Jag fick 67 rätt.. Vilket antagligen ger runt 1.0... Första gången jag gjorde det och jag tog det väl inte sådär jätteseriöst..

Skrev ner alla tider jag hade på varje del också... Tog väl sammanlagt 70 minuter :lol:

Men så kan det gå.. Rätt nöjd med tanke på att jag kom hem vid tre på natten och va tvungen o gå upp två timmar innan provet började...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med tanke på högskoleprovet, vad har ni sökt till nu då? Sista dagen för ansökningar är imorrn.

Själv hoppas jag gå en utbildning i Linköping, men har absolut ingen aning på vad poängen brukar ligga på där. Gjorde förresten inte heller högskoleprovet, hoppas på att jag klarar mig med betygen.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med tanke på högskoleprovet, vad har ni sökt till nu då? Sista dagen för ansökningar är imorrn.

Själv hoppas jag gå Medieteknik i Linköping, men har absolut ingen aning på vad poängen brukar ligga på där. Gjorde förresten inte heller högskoleprovet, hoppas på att jag klarar mig med betygen.

Civilingenjör: Ekosystemtekik 200p i Lund, men jag har kommit till insikt under påsklovet och bestämt mig för att göra annat ett år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bra grejer? Jag kommer förmodligen börja där ändå, fast om ett år.

Är inte så insatt exakt vad hon håller på med. Men jag vet att de har åkt runt till sjöar och sånt och tagit prover och se hur de har påverkats av gifter etc.

Det ska vara väldigt mycket Kemi

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor