HDM Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Hej! Jag har klarat san andreas mer än 90 % . men nu vill jag börja om och köra med fusk . Men jag är rädd om det förstör spelet och minneskortet? Så om jag spelar me fusk kommer det förstöra mitt spel och minneskortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Om du nu måste köra med fusk, så är det väl bara att spara på en annan "Spar-plats"? Du vet där man väljer vilket spel man vill starta då man startar San Andreas, spara på en tom plats så funkar det. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HDM Skrivet 31 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Om du nu måste köra med fusk, så är det väl bara att spara på en annan "Spar-plats"? Du vet där man väljer vilket spel man vill starta då man startar San Andreas, spara på en tom plats så funkar det. Eller? Ahh , men asså det vet jag självklart jag e inte dum! men kommer det förstöra mitt spel och minneskortet för min lillebror vill spara o han e på country-side! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Ahh , men asså det vet jag självklart jag e inte dum! men kommer det förstöra mitt spel och minneskortet för min lillebror vill spara o han e på country-side! Det bör inte förstöra för din lillebror, jag kan inte säga säkert, men jag är 99% säker på att det inte gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HDM Skrivet 31 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Det bör inte förstöra för din lillebror, jag kan inte säga säkert, men jag är 99% säker på att det inte gör det. OKey tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Om du fuskar så kommer du aldrig att kunna få 100% på din sparning. Om du sparar om spelet på en ny sparning dock så kan du fuska hur mycket du vill på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Fusk på en sparning påverkar inte de andra nej. BTW, är inte din sig lite för hög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts