Bobbo Viking Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Hej, hej! Jag har en fråga angående video-inspelning utan video så att säga. Det finns många som vill slänga upp låtar på YouTube och YouTube är ju som känt ingen musik-sida utan en video-sida så jag undrar hur man bär sig åt och vilka program man använder om man vill göra en "video" med en stillbild samtidigt som en låt eller något annat ljud spelas. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Windows Movie Maker bör väl räcka, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 går alltid att göra i windows movie maker, sätt in en bild och välj att den ska visas lika länge som låten är, lägg in låten sen och spara =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 31 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Windows Movie Maker bör väl räcka, eller? Tack för tipset! Då får jag flytta mig till en annan dator då den i mitt rum är en 10 år gammal Fujitsu som lever klar i Windows 98-universumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Tack för tipset! Då får jag flytta mig till en annan dator då den i mitt rum är en 10 år gammal Fujitsu som lever klar i Windows 98-universumet.Poff, det var ju jobbigt om du själv vill ha ett program till din egen dator. Detta är då bara ett försök, jag är inte alls bra på att söka efter program på download.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts