MrNoNja Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 vafan!?!?!? Dom ska ta bort nästan alla dom fräna sakerna som följer med i CE utgåvan t fable2 =( Läste det förut, kommer byta ut min CE till en standard istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Man kommer inte att kunna bjuda in folk till sin "egen värld" när det kommer ut, demkommer släppa en patch för det senare. Det är oxå lite fuckat men man överlever Men att ta bort go sakerna i CE boxen =,( Enda man kan se fram mot nu är Spartan dräckten och dom andra 2 vapnen =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Läste det förut, kommer byta ut min CE till en standard istället. Rätt meningslöst IMO eftersom priste nu dessutom har sänkts tills samma som Standard versionen. Ja, det var rätt synd. Jag hade velat ha en Hobbe figur i Bokhyllan t ex. Men de viktigaste grejorna, ingame grejorna, är fortfarande kvar. Med start på Måndag så kommer man kunna ladda ned ett gratis Fable 1-2 soundtrack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Rätt meningslöst IMO eftersom priste nu dessutom har sänkts tills samma som Standard versionen. Ja, det var rätt synd. Jag hade velat ha en Hobbe figur i Bokhyllan t ex. Men de viktigaste grejorna, ingame grejorna, är fortfarande kvar. Med start på Måndag så kommer man kunna ladda ned ett gratis Fable 1-2 soundtrack. Hobbe figur ville ja oxå ha =,( Men men =/ Får nöja mig med dom andra sakerna =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Hobbe figur ville ja oxå ha =,( Men men =/ Får nöja mig med dom andra sakerna =D Ja, springa omkring i en Master Chief rustning och svinga ett Elite Energi Svärd lär vara värt det. Dessutom, "Hall of the Dead" låter som en riktigt kul bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 (redigerad) Rätt meningslöst IMO eftersom priste nu dessutom har sänkts tills samma som Standard versionen. Sant, men jag ville ha korten och figurerna. Ingame grejerna är skitsamma imo. Edit: Halo armor? Nej tack, gillar inte ens Halo. ;D Redigerad 8 oktober, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 TGS Gameplay Walkthrough Part 1 Ger oss en titt på Fable II's Arena samt hur magin fungerar. Det verkar som att man behöver tid på sig att sätta igång magierna på högre level (men kan göra de andra under tiden?) och blir man träffad undertiden så får man börja om, och dessutom förlorar man mycket hälsa destu mer fokuserad man är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 TGS Gameplay Walkthrough Part 1 Ger oss en titt på Fable II's Arena samt hur magin fungerar. Det verkar som att man behöver tid på sig att sätta igång magierna på högre level (men kan göra de andra under tiden?) och blir man träffad undertiden så får man börja om, och dessutom förlorar man mycket hälsa destu mer fokuserad man är. Hur beroende är du av spel? tänkte bara för du värkar ha följt TGS som en dåre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Hur beroende är du av spel? tänkte bara för du värkar ha följt TGS som en dåre. Va? Nej, jag har bara kollat lite ikväll. Imorgon sticker jag till Tunisien så jag missar resten av TGS som började idag. TGS Gameplay Walkthrough 2 visar hur Abilitys fungrerar i Fable II. Och avslöjar att Fable II kommer helt att sakna armor. Orsaken till det är att de vill att man ska klä sin karaktär efter vad man tycker är snyggt, inte vad som ger bäst armor. Istället så kommer Tuffness att få en större roll som spelets motsvarighet till armor då man gör så att ens kropp tål mer. Inget jag precis har någonting mot. Är alltid irriterande när man hittar en snygg armor men aldrig får en chans att använda den för att den är svagare än den man har på sig. Dessutom passar det i 1400-tals stilen som spelet kör med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Va? Nej, jag har bara kollat lite ikväll. Imorgon sticker jag till Tunisien så jag missar resten av TGS som började idag. TGS Gameplay Walkthrough 2 visar hur Abilitys fungrerar i Fable II. Och avslöjar att Fable II kommer helt att sakna armor. Orsaken till det är att de vill att man ska klä sin karaktär efter vad man tycker är snyggt, inte vad som ger bäst armor. Istället så kommer Tuffness att få en större roll som spelets motsvarighet till armor då man gör så att ens kropp tål mer. Inget jag precis har någonting mot. Är alltid irriterande när man hittar en snygg armor men aldrig får en chans att använda den för att den är svagare än den man har på sig. Dessutom passar det i 1400-tals stilen som spelet kör med. Okej för du har postat många nyheter Men najs att tagga till Tunisien, se upp för kidnappare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 (redigerad) Okej för du har postat många nyheter Men najs att tagga till Tunisien, se upp för kidnappare. Jag gillar att posta om det jag tycker är intresant. Och ang. kidnappare så tror jag inte att någon vill ha mig. Gameplay Walkthrough + Intervju Väldigt cool som ALLA SOM VÄNTAR PÅ FABLE II måste se. Risken finns att ni kissar på er lite. Den förklarar mycket bra hur Svärd, skjutvapen och magi fungerar och visar lite gameplay från början av spelet. Man köper visst nya coola moves med experiense och man får mer experiense beroende på hur cool ens strid blir. Alla hundar kommer dessutom vara unika (Ras, utseende, beteende osv) beroende på hur ens karaktär är. Jag gillar att man bara kan döda oskylldiga när man kopplat bort ett skydd. Det var riktigt irriterande i Fable när man kunde råka döda oskylldiga av misstag i stridens hetta. "A Crime is only a Crime if your seen doing it". Coolt att om man blir tagen för ett brott så kan/måste man jobba av det med att t ex jaga banditer åt vakterna. I Fable 1 så var det ju ofta så att om man blev tagen på bar gärning under ett brott så fick man betala pengar vilket ofta slutade med att man laddade en tidigare sparning. Men jag gillar att man nu istället kan få göra quests. Och kul att man kan dejta i spelet. Alltså ta ut tjejer/killar på dejt. Live Action TV-reklam Redigerad 10 oktober, 2008 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Intresant Intervju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Bump! Någon mer som fick spelet idag och njuter av varje sekund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Bump! Någon mer som fick spelet idag och njuter av varje sekund? Nej ! Bokar om tre timmar! Hur är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 24 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2008 En som går i min polares klass fick sitt i måndags... Ja fick mitt far cry 2 igår iaf =D Men har inte hört ett skit ifrån game om när mitt Fable ska komma. Och inte har ja fått nå Pubgame som man skulle få veckorna INNAN spelet släpptes... FYFAN! Vi som skulle typ nörda det i helgen. Ja och typ 5 till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 En varning ang. Fable II bara. Om ni har en gammal XBox 360 (2005-2006) så spela Fable II bara ett par timmar åt gången och låt sedan maskinen vila. Fable II sätter nämligen igång The Red Ring of Death! Många har fått sina maskiner förstörda inklusive min systerson efter bara 5 timmars spelande. Sedan har spelet en jäkla massa buggar som kan t ex radera sparfilen eller ta bort ens pengar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 En varning ang. Fable II bara. Om ni har en gammal XBox 360 (2005-2006) så spela Fable II bara ett par timmar åt gången och låt sedan maskinen vila. Fable II sätter nämligen igång The Red Ring of Death! Många har fått sina maskiner förstörda inklusive min systerson efter bara 5 timmars spelande. Sedan har spelet en jäkla massa buggar som kan t ex radera sparfilen eller ta bort ens pengar osv. Herregud, M$! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 En varning ang. Fable II bara. Om ni har en gammal XBox 360 (2005-2006) så spela Fable II bara ett par timmar åt gången och låt sedan maskinen vila. Fable II sätter nämligen igång The Red Ring of Death! Många har fått sina maskiner förstörda inklusive min systerson efter bara 5 timmars spelande. Sedan har spelet en jäkla massa buggar som kan t ex radera sparfilen eller ta bort ens pengar osv. Låter väldigt... hm. Jag har ju en från -08 så det kvittar ju men.. nää... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 En varning ang. Fable II bara. Om ni har en gammal XBox 360 (2005-2006) så spela Fable II bara ett par timmar åt gången och låt sedan maskinen vila. Fable II sätter nämligen igång The Red Ring of Death! Många har fått sina maskiner förstörda inklusive min systerson efter bara 5 timmars spelande. Sedan har spelet en jäkla massa buggar som kan t ex radera sparfilen eller ta bort ens pengar osv. Wth, låter väldigt weird. Ingen anning när jag köpte min 360, men ända problemet jag har haft är att dvd inte kunde läsas. Klarade spelet för några timmar sen. Freaking wonderful. Second time, here I come. Sen Co-op när polare har fått sitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 (redigerad) Wth, låter väldigt weird. Ingen anning när jag köpte min 360, men ända problemet jag har haft är att dvd inte kunde läsas. Klarade spelet för några timmar sen. Freaking wonderful. Second time, here I come. Sen Co-op när polare har fått sitt. Jag vill också ha Fable II Det verkar skitgrymt efter recensionen jag såg på Gametrailers. Spelet verkar ha den dära smådystra jul-liknande nostalgiskt magiska varma känslan över det Förresten... hur långt var spelet egentligen? Spelar det någon roll om man inte spelat Fable I innan? Redigerad 26 oktober, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts