darkjak Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Det EXISTERAR inte någon som gillar att råplugga. Däremot finns det de som inser hur nyttigt det är med en hög utbildning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Det EXISTERAR inte någon som gillar att råplugga. Däremot finns det de som inser hur nyttigt det är med en hög utbildning. Vad vet du om det? En jag känner älskar att plugga förutom musiklektioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Det andra skitvalet, riktiga valet eller vad det heter öppnar väl imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Fick brev idag. Jag kom in på Teknik med inriktning (spel)programmering.. Gränsen låg på 150, så det var ganska lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Man behöver inte plugga, inte så länge man koncentrerar sig på lektioner. Jag koncentrerar mig cirka 5 minuter sedan flyter jag in I min egen lilla värld. Har varit två undantag på dessa tre år, och det var om första och andra världskriget. För övrigt så värkar jag så ointresserad att min hjärna inte vill lägga det som är för tråkigt på hjärnan, dvs. No och matte. Efter ett prov så har jag ibland inom några veckor glömt I stort sätt allt. Hade Nationella prov I matte Idag. Gick grymt dåligt trots att jag klarat prov med samma innehåll. Vad är det för typ av linje och var ska du gå?, Vad läser ni utöver Räddningstjänst? Samhällskunskap var det om jag inte minns fel. Fanns tre allternativ. Blir kul att läsa om lite nya ämnen där även psykologi ingår. Försöker undvika matte och speciellt NO så mycket som möjligt. Jag håller med. Jag hatar allt med skolan, jag mår dåligt varje dag av att vara på det skit stället. Jag önskar att jag tyckte om det. Stämmer. Nästan inget är intressant förutom fria uppsatser (eller det är rättare sagt respektabelt roligt), även att läsa Mario Puzo's böcker är ett nöje. Annars är det halvt psykfall ibland. Redigerad 19 april, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Nästan inget är intressant förutom fria uppsatser (eller det är rättare sagt respektabelt roligt), även att läsa Mario Puzo's böcker är ett nöje. Annars är det halvt psykfall ibland. Instämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts