R2D2 Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Jag kom in på mitt förstaval (Naturlinje datorinriktat på Danderyds Sjukhus) med mina 250. Alla sökande kom in så jag vet inte om jag riktigt behöver satsa på att höja mig men det mesta tyder på att jag får ihop minst 260 nu i sommar och då är jag nog garanterad plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Jag kom in på EC. Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Kom in på mitt förstaval i media journalistik. Känns väl gött, det är ju definitivt inte klart att jag kommer in där än, men det ökar ju chanserna. Sökte till Jensen Norra i Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Fler platser kanske? Eller mindre sökande? Vi har både många platser och inga sökande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Har kommit in på allt jag sökt EC förstahandsval Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Så lite!! I Malmö ---> http://webapp.malmo.se/elit/downloads/prel...tvarden0708.pdf Nu sökte ju jag till Bollnäs ( ) och där har de troligtvis inte lika många sökande som Malmö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Är reserv i 2 st, sedan intagen på mitt 3:e val, de lottade ut de sista platserna på borgar, då jag har lika många poäng som de som är sist kom in. Preleminärt intagna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Är reserv i 2 st, sedan intagen på mitt 3:e val, de lottade ut de sista platserna på borgar, då jag har lika många poäng som de som är sist kom in. Preleminärt intagna. Du som ligger så på gränsen borde ta chansen på fredag och lägga till ett fjärdeval där du är nästan helt säker på att komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Garranterad plats på Spelutveckling/design på Högskolan i Skövde. Har även sökt till utvecklingsingenjör och en massa annat. BTW, till alla er som sökt till NV på en seriös högskola: lycka till mellan sportlov och påsk, det kommer ni behöva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Jag kom in på SP. Poänggränsen ligger på 165p, har 200p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 (redigerad) Japp, jag kom in. Räddningstjänst. EDIT: Avundas verkligen de som sitter hemma och pluggar dagar efter dagar. Tänk villken lycka att vara en plugghäst - en sådan som tycker det är intressant och roligt, inte någon som slår knogen blodig av ilska eller den som går och svär och sover hela tiden. Önskade otroligt mycket att något var åtminstående lite intressant I skolan. Redigerad 18 april, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Japp, jag kom in. Räddningstjänst. EDIT: Avundas verkligen de som sitter hemma och pluggar dagar efter dagar. Tänk villken lycka att vara en plugghäst - en sådan som tycker det är intressant och roligt, inte någon som slår knogen blodig av ilska eller den som går och svär och sover hela tiden. Önskade otroligt mycket att något var åtminstående lite intressant I skolan. Hehe. Jag sitter ínte och pluggar hela dagarna men jag trivs bra i skolan och tycker mycket av det man har chans att lära sig är intressant, vilket är en klar fördel i skolarbetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Är reserv i 2 st, sedan intagen på mitt 3:e val, de lottade ut de sista platserna på borgar, då jag har lika många poäng som de som är sist kom in. Preleminärt intagna. Hade 8 st totalt, men de strök från nr 4(nr 1 var en fristående).' Så jag är med godmarginal inne på 3:e valet, men sedan är ja och 16 andra reserv på 2:a valet. Har like många p(215), som är lägst, och de platser som finns kvar, och sedan alla har lika många p kvar, lottas de ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Hade 8 st totalt, men de strök från nr 4(nr 1 var en fristående).' Så jag är med godmarginal inne på 3:e valet, men sedan är ja och 16 andra reserv på 2:a valet. Har like många p(215), som är lägst, och de platser som finns kvar, och sedan alla har lika många p kvar, lottas de ut. Du kommer inte höja dig nåt nu sista terminen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Japp, jag kom in. Räddningstjänst. EDIT: Avundas verkligen de som sitter hemma och pluggar dagar efter dagar. Tänk villken lycka att vara en plugghäst - en sådan som tycker det är intressant och roligt, inte någon som slår knogen blodig av ilska eller den som går och svär och sover hela tiden. Önskade otroligt mycket att något var åtminstående lite intressant I skolan. Jag håller med. Jag hatar allt med skolan, jag mår dåligt varje dag av att vara på det skit stället. Jag önskar att jag tyckte om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Japp, jag kom in. Räddningstjänst. Vad är det för typ av linje och var ska du gå?, Vad läser ni utöver Räddningstjänst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Japp, jag kom in. Räddningstjänst. EDIT: Avundas verkligen de som sitter hemma och pluggar dagar efter dagar. Tänk villken lycka att vara en plugghäst - en sådan som tycker det är intressant och roligt, inte någon som slår knogen blodig av ilska eller den som går och svär och sover hela tiden. Önskade otroligt mycket att något var åtminstående lite intressant I skolan. Man behöver inte plugga, inte så länge man koncentrerar sig på lektioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Man behöver inte plugga, inte så länge man koncentrerar sig på lektioner. I stort sett inte, så det har du rätt i. Men om du finner det totalt ointressant kan du ju vara svårt att koncentrera sig även då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Jag håller med. Jag hatar allt med skolan, jag mår dåligt varje dag av att vara på det skit stället. Jag önskar att jag tyckte om det. Det är för att du är ointelligent. Man behöver inte plugga, inte så länge man koncentrerar sig på lektioner. Beror på årskurs/program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Du kommer inte höja dig nåt nu sista terminen då? Jag hoppas det, är redan 99,9%säker på att jag får MVG i samhälle o historia, då vi ej ska ha de mer detta år, och jag fick förra åre nästan fullpott på båda proven(MVG). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts