Kebab Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Tack o tack! Rätt många som tänker bli brandmän läser omvårdnad. Skulle dock aldrig jag göra. Tvätta gamla män under förhuden liksom. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Kom in på design med runt 280p förra året. 60/600 sökande kom in allt som allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Kom in på design med runt 280p förra året. 60/600 sökande kom in allt som allt. Då kan inte folk ha haft så bra poäng? Jag trodde du gick Samhälle/samhälle? SAVenom: Vem är du, vilken skola går du på? Kalmarit ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Rätt många som tänker bli brandmän läser omvårdnad. Skulle dock aldrig jag göra. Tvätta gamla män under förhuden liksom. :/ Aaargh, och här satt jag och åt glass! Aja, aldrig att jag tänker gå omvårdnad iaf... Speciellt inte nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Då kan inte folk ha haft så bra poäng? Jag trodde du gick Samhälle/samhälle? SAVenom: Vem är du, vilken skola går du på? Kalmarit ju! Vi går på samma skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Vi går på samma skola Läskigt vafan Vem är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Läskigt vafan Vem är du? Jag är Victor i 9G Allt jag vet om dig är att du är Mickes kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Jasså, dom här preliminära börjar rulla in.. Valde en skitlinje som jag går nu, men jag sökte till Elprogrammet nu som jag då börjar till hösten. INte fått nåt intagningsbesked än dock, men jag tar mig nog in.. Hade väl runt 230p. @ Tweak och SAvenom; Lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Jag är Victor i 9G Allt jag vet om dig är att du är Mickes kompis Jaså fan! Vi gick i samma spanska ju! Hahaha Hur länge har du vetat att jag är jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Jaså fan! Vi gick i samma spanska ju! Hahaha Hur länge har du vetat att jag är jag? Denna jäffla spanska Har vetat det ganska länge, Micke sa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Haha jag älskar såna här saker, nu har två stycken snubbar blommat in i varandra såhär. Tänk vad världen är liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) Denna jäffla spanska Har vetat det ganska länge, Micke sa det Aha Kanske ska sluta spamma nu, men tycker det var dagens lol ändå Gtapimp: Mjo, håller med. Tycker det är riktigt tufft, haha. Samma skola, samma spansklektioner och samma.. gtasajt Redigerad 2 april, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Aha Kanske ska sluta spamma nu, men tycker det var dagens lol ändå Gtapimp: Mjo, håller med. Tycker det är riktigt tufft, haha. Samma skola, samma spansklektioner och samma.. gtasajt Och samma spam Jag har inte fått mitt preliminära intagningsblablabla än, och inte heller vet jag när jag kommer få det, då våra lärare n' shizzle inte har fått någon information ifrån våran SYO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) Redigerad 2 april, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Och samma spam Jag har inte fått mitt preliminära intagningsblablabla än, och inte heller vet jag när jag kommer få det, då våra lärare n' shizzle inte har fått någon information ifrån våran SYO. Men du kan ju kolla det på internet? Vi i Kalmar kunde ja, olika för alla gymnasieförbund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Men du kan ju kolla det på internet?Nope, jag går på en annan skola än vilken kommun jag är skriven i, så jag kan inte det. Jag började nämligen på en skola i en annan kommun, i ett annat län, till vårtermingen och min valansökan har jag skickat in via en blanket jag fick av mitt SYO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Vi i Kalmar kunde ja, olika för alla gymnasieförbund Okej, trodde alla kunde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Då kan inte folk ha haft så bra poäng? Jag trodde du gick Samhälle/samhälle? 60 platser/årskurs. Är ganska säker på att PlusFourtyFour går i min skola men jag är inte säker på om jag ska konfrontera honom med "Hej! Är du +44 på GTAsajten??+" Är det du, Romeo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Det enda jag har fått att eftersom mitt andra- och tredjeval var utanför min hemkommun så var det en himla tur att min snälla hemkommun har gått med på att betala för mig ändå så jag får vara med och slåss om dom platser som blir över. Mitt förstahandsval har jag inte fått tillbaka ännu dock. Samma här... Haha, skrattade när jag fick det brevet från skolan/kommunen... xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Kom in.. Inte så oväntat.. Har 265 poäng och medialen var 205. Teknik - Lars Kaggskolan - Kalmar. Jag kom in på teknik på Kagg med 160p år 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts