Tweak Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Jag skiter i att göra en poll för det skulle säkert bli skit Frågorna är: Kom du in? Vad sökte du? Själv sökte jag till Samhälle - Internationell på Stagneliusskolan här i Kalmar, en linje som har lite pluggisrykte omkring sig I alla fall så kom jag in, medelpoängen var 245 och efter denna terminens slut kommer jag ligga på ca 275-280 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Kom in.. Inte så oväntat.. Har 265 poäng och medialen var 205. Teknik - Lars Kaggskolan - Kalmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Vi har inte fått reda på om vi kommit in eller inte... Får man inte reda på det i Juni, någon gång? Iaf, jag sökte till Teknikprogrammet. Medelpoängen låg på ~ 190 P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Vi har inte fått reda på om vi kommit in eller inte... Får man inte reda på det i Juni, någon gång? Iaf, jag sökte till Teknikprogrammet. Medelpoängen låg på ~ 190 P. Vafan.. Vi fick veta preliminära idag i alla fall. Slutgiltliga kommer såklart efter vårterminens slut, men preliminära går på höstterminens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Vi har inte fått reda på om vi kommit in eller inte... Får man inte reda på det i Juni, någon gång? Iaf, jag sökte till Teknikprogrammet. Medelpoängen låg på ~ 190 P. Jag, min bror och andra polare fick vårt ganska sent. I början av agusti kom vårt när vi sökte. Kanske är anorlunda för er. Bara att hoppas att du/ni kommer in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Sökte in på Samhälle i Malmö. Har inte fått någon medialvärde, då de alltid e slöa när det gäller det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Jag skiter i att göra en poll för det skulle säkert bli skit Frågorna är: Kom du in? Vad sökte du? Själv sökte jag till Samhälle - Internationell på Stagneliusskolan här i Kalmar, en linje som har lite pluggisrykte omkring sig I alla fall så kom jag in, medelpoängen var 245 och efter denna terminens slut kommer jag ligga på ca 275-280 Samhälle Internationell är inte pluggis nej, jag har flera vänner som går det och det verkar vara förslappande (som allt annat utom natur ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Samhälle Internationell är inte pluggis nej, jag har flera vänner som går det och det verkar vara förslappande (som allt annat utom natur ) Well alla äldre jag har snackat med och de själva (lärare och elever) säger att det är mycket plugg och relativt hög svårighetsgrad på grejerna. Framför allt: Mycket engelska, något jag gillar 25% av SO:n på engelska i ettan, 50 i tvåan och 75 i trean. Och jag har också kompisar som går där, och de säger alla samma sak Och just att det är en pluggislinje (som folk säger som en negativ grej "öh är du pluggis då elläh?" får jag höra ofta också, dock från folk som inte går där då. Plus att du inte är speciellt objektiv, du vill bara gå på bäst linje själv (Natur var mitt andraval ) Redigerad 30 mars, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Vafan.. Vi fick veta preliminära idag i alla fall. Slutgiltliga kommer såklart efter vårterminens slut, men preliminära går på höstterminens. Hmm, okay. Aja, det var nog mest det slutgiltiga jag syftade på att vi får någon gång i Juni, men något preliminärt har vi inte fått. Dock skulle jag mer än gärna viljat få, så man vet hur man ligger till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Det enda jag har fått att eftersom mitt andra- och tredjeval var utanför min hemkommun så var det en himla tur att min snälla hemkommun har gått med på att betala för mig ändå så jag får vara med och slåss om dom platser som blir över. Mitt förstahandsval har jag inte fått tillbaka ännu dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Sökte in på Samhälle i Malmö. Har inte fått någon medialvärde, då de alltid e slöa när det gäller det. Oh btw, vilken skola i Malmö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Åhåjaja, jag var nästan nära att bli bortpetad på 315p förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Sökte till IT på John Bauer i Karlstad som första val, IT-Media på samma skola som andra val.. Och NV här på Spångbergsgymnasiumet. Har inte fått svar på något av dem, men en klasskompis sa att till veckan så får vi reda på det. Det enda jag har fått att eftersom mitt andra- och tredjeval var utanför min hemkommun så var det en himla tur att min snälla hemkommun har gått med på att betala för mig ändå så jag får vara med och slåss om dom platser som blir över. Mitt förstahandsval har jag inte fått tillbaka ännu dock. Vad har du sökt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Oh btw, vilken skola i Malmö? Sökte in på Procivitas, men det skiter jag nu i, fokuserar mer på Borgar, Samhälle - Samhälle o Samhälle-Ekonmi. Sedan Petri,Latin o Pauli Tog som 8 val ´Matte Data, alla andra jag val är Samhälle - Samhälle o Samhälle-Ekonmi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Åhåjaja, jag var nästan nära att bli bortpetad på 315p förra året Goshaness. Vad gör man för att tjäna in såna där siffror? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Vad har du sökt? Natur och datorvetenskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Goshaness. Vad gör man för att tjäna in såna där siffror?Huu... Det vill du inte veta. Iallafall, jag som går IV skriver också här då jag också har sökt. Jag har då sökt till tre stycken Estet - Bild och form-linjer. I Mjölby, Motala och Linköping - I den ordningen. Jag har ingen aning om mina poäng, men dom kommer nog synas på preliminära papperslappen, som jag får antingen nästa vecka eller veckan efter påsklovet. Tjoflöjt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Goshaness. Vad gör man för att tjäna in såna där siffror? 1: Man väljer rätt högstadieskola. 2: Man blir "kompis" med lärarna. 3. Eventuellt kan man behöva något bakom pannbenet också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Huu... Det vill du inte veta. Vafan, jag skulle säga det. Måste bara säga att det känns fan inte som ett helt år sedan jag satt där och "äntligen" fick reda på att jag kommit in. ...hej vad tiden går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Har inte fått veta nått, har sökt till samhälle men jag vet inte hur mycket poäng man ska ha eller vad man ska göra där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts