antepanteboy Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) The burning desire HQ The burning desire LQ Most of you here know what's this about so I won't go on about it. Big tnx to everybody who participated in this one and again I apologize for poor editing and time it took. I think comments would be appreciated by all the participants Som sagt, Det gjordes ett collab på TGAP och jag bestämde mig för att vara med med några stunts Redigerad 30 mars, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Slayer, GiftedMisfit och Ghost, samt DeathCobra smekte dom andra ganska så hårt får man säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Har sett den här, musiken fick mig att vilja gråta. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Nejnu, sluta klaga på musiken. Mario's musiksmak rockar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Wörd Hade tänkt andvända "In flames" i Comunity viden, men alla gillar ju inte det, så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Wörd Hade tänkt andvända "In flames" i Comunity viden, men alla gillar ju inte det, så.... Ja, och om det var upp till mig hade jag använt "DMX" i Sky High, men man måste anpassa sig efter vad folk gillar antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Bra film Jag brukar gilla filmer som är lite överediterade alá Daffy, dock gjorde den här killen för mycket, men kanske framför allt för fult . Musiken är bra, riktigt bra...men i en stuntfilm? Nej, aldrig. Stuntsen var fina allihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts