Rasty Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Där satt jag, såg klart på Seinfeld, sedan en halvtimme framför datorn. Det var midnatt och jag började med att gå direkt in på Rockstars hemsida. Sidan var överbelastad, vilken överraskning. Trodde jag skulle få se den direkt men icke! Surfade vidare på gtasajten och laddade ner en fil någon skickade. Tog lång tid innan den blev klar men när jag väl fick se den... Väldigt fantastiskt! Tycker Rockstar har lyckats med att få folks intresse. Själv tyckte jag den var väldigt bra. Och ännu bättre var att det utspelar sig i New York, jag hoppas då att man kan gå upp i frihetsgudinnan och att alla fem distrikten i NY finns med i spelet. Jag hurrade och jublade när jag såg att det inte var London. Men i alla fall, det första jag la märke till var den otroliga grafiken. Jag blev helt paff, otroligt bra jobb och det kommer säkert vara värt det att behöva vänta tre år. Människorna då? Bilden på (ryssen?) var suverän, såg ut som en människokopia, rörelserna när han gick på bron kan vi väl tacka Euphoria för, suveräna rörelser. Jag hoppas då att "hoppet" blir mycket bättre, kolla på de andra 3D gtaspelen, de är ju urlöjliga! Men nåja, såg den tre gånger och ville samla ihop lite bilder. Har 50+ bilder på människorna och bilarna, byggnaderna, och annat. Tiden var väl okej, 1:03 bra för första trailer. Betyg: 86/100 Redigerad 30 mars, 2007 av Rasty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 ...kommer säkert vara värt det att behöva vänta tre år. Tre år?? Spelet släpps i Oktober i år. Eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Tre år?? Spelet släpps i Oktober i år. Eller vad menar du? 3 år sen SA släpptes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasty Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Jo att det var tre år sedan San Andreas kom ut. Edit: Bah sekunderna före mig Solid Redigerad 30 mars, 2007 av Rasty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Blir spännande i Maj när det kommer mer info om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Jo att det var tre år sedan San Andreas kom ut. Edit: Bah sekunderna före mig Solid Ahaa, okej. Trodde du blivit tokig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Att det är en ryss man spelar som är bara coolt, tycker jag! Och grafiken är otrolig, bl.a. att skuggorna flyttar sig och reflektioner på husen. Liberty City ser ut som New York nu! Många kända bygnader är med: Empire state building, Frihetsgudinnan, Chrysler building, MetLife building (GetaLife) mm. Undrar om Groud Zero kommer vara med? Redigerad 30 mars, 2007 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Tror inte R* är så okänsliga att de skämta om 9/11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Tror inte R* är så okänsliga att de skämta om 9/11. w0rd! De skulle vara riktigt lågt att skämta om de men visst på något sätt skulle de kunna vara med men inte så att dom skämtade om de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Men kanske det nya Freedom tower är med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Eh, varför skulle inte Ground Zero kunna vara med i spelet? Ground Zero finns ditfixat i både "Driver: Paralell Lines" och "Spider-Man 2". Redigerad 30 mars, 2007 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Men kanske det nya Freedom tower är med? Kanske kanske, allt får du reda på när du spelar spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Kanske kanske, allt får du reda på när du spelar spelet Drygt att vänta ända till oktober, jag vill spela nu!!! Hoppas det kommer ut på PC, för min dator klarar allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Drygt att vänta ända till oktober, jag vill spela nu!!! Hoppas det kommer ut på PC, för min dator klarar allt! Högmod går före fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Eh, varför skulle inte Ground Zero kunna vara med i spelet? Ground Zero finns ditfixat i både "Driver: Paralell Lines" och "Spider-Man 2". Men Driver PL är I två episoder. 70-tal och 2000-tal. Ground Zero finns bara på 7-talets episode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Vad skulle de ha istället för vad som verkligen finns där då? WTC vore underligt, och en fotbollsplan en förolämpning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Vad skulle de ha istället för vad som verkligen finns där då? WTC vore underligt, och en fotbollsplan en förolämpning. Fast banan kommer väl inte vara en exakt kopia av NY. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Vad skulle de ha istället för vad som verkligen finns där då? WTC vore underligt, och en fotbollsplan en förolämpning. De kanske gör ett torg där eller så lägger de bara dit byggnader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 De kanske gör ett torg där eller så lägger de bara dit byggnader. Eller helt enkelt ett minnesmonumet av WTC och alla de omkomna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 WTC var inte med alls i GTA3, och de skapade ju staden innan katastrofen. Hur som helst syntes varken tornen eller tomheten av ground zero i trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts