joimy Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Portland? Tror det hette så. Man flyger till samma område i San Andreas. Redigerad 30 mars, 2007 av joimy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Vad menas med coming 10.16.07 är det spelet som kommer då eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Vad menas med coming 10.16.07 är det spelet som kommer då eller ? Det släpps väl i USA då.. Europa får väl det den 19:e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Jasså du menar slumområde I första ön. Jaha. Men det finns ju inga slumområden i första ön. Allt är vackert där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Jasså du menar slumområde I första ön. Jaha. Men det finns ju inga slumområden i första ön. Allt är vackert där. Diablosområde är väl lite slum, så som i NY med mycket invandrare från Puerto Rico. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Diablosområde är väl lite slum, så som i NY med mycket invandrare från Puerto Rico. Mjaa. Om man jämför med själva kartan i sig så är det kanske rätt slummigt. Men när jag tänker på slumområden så tänker jag mig extremare saker an vad som finns någonstans i Liberty City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Jag hoppas att Brooklyn,Harlem,Bronx osv. är med i den här versionen utav Liberty City. Att man Tex. för börja med dom "smålirarna" och sen klättrar sig uppåt till Mafian osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Alltså. Visst, härlig trailer. Favorit scenen är utan tvenkan den sjabbiga gatan där bilen rullar över plattan... hur som helst; SER INTE MÅSARNA OTROLIGT DÅLIGA UT? Nej, måsarna är ju fantastiska. Så jävla horigt av R* att sälja sig till Microsoft och ska släppa 2 st extra epsioder för att göra spelet längre till användarna för horiga Xbox. Hoppas dom jävlas med Microsoft och släpper det till PS3 på direkten!! Skulle vara roligt om dom släppte en trailer i månaden fram till spelet släpps. Mer info avslöjas ju närmare releasen kommer... Vad dillar du om?? R* har inte sålts till Microsoft. Det är Take Two som endast är till salu, är inte sålt ännu ens. Spelet släpps både till PS3 och Xbox360, det är ju bekräftat för länge sedan. Och det som du säger om episoder; PS3 får en exklusiv episod, Xbox får en annan. Punkt! Vad menas med coming 10.16.07 är det spelet som kommer då eller ? Ja, för att få det lite enklare; 16 Oktober 2007. 19 Oktober i Europa. Redigerad 30 mars, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Det släpps väl i USA då.. Europa får väl det den 19:e? Aaa jo så måste det va Blev lite besviken på att trailern var så kort. Är det bara jag som tycker den där "ryssen" värkar vara lite gammal. Men annars var trailern guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Aaa jo så måste det va Blev lite besviken på att trailern var så kort. Är det bara jag som tycker den där "ryssen" värkar vara lite gammal. Men annars var trailern guld Kanske lite. Verkar vara runt 30+ skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Skulle de släppa en IV-trailer visandes VC i PS3-grafik skulle jag nästan kräkas! Fjärilar i magen kommer inte i närheten, jag tänker mer på en känsla av en liter adrenalin i magen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Trailern var så underbar, att få se allting. Gillar huvudpersonen, typiskt "jag har haft ett dåligt liv och ska flytta iväg och börja om." Men LC är inte det smartaste valet av stad precis. Men jag tror att spelet kommer att piska.! Längtar efter mera information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Trailern var så underbar, att få se allting. Gillar huvudpersonen, typiskt "jag har haft ett dåligt liv och ska flytta iväg och börja om." Men LC är inte det smartaste valet av stad precis. Men jag tror att spelet kommer att piska.! Längtar efter mera information. Han kan inte ha följt med I nyhetsprogramen. ''The worst place in America Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Han kan inte ha följt med I nyhetsprogramen. ''The worst place in America Eller så kanske det är precis det han har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Undrar allt när nästa trailer kommer. Är det någon som vet hur lång tid det var mellan 1:a och 2:a SA-trailern? Tänk er stämningen dagarna innan releasen, dvs. 15 oktober ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Tänk er stämningen dagarna innan releasen, dvs. 15 oktober ungefär Jo det här är bara början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Han kan inte ha följt med I nyhetsprogramen. ''The worst place in America De har väl inte Liberty Tree i Ryssland, men gasmasker och livvakter kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Kanske lite. Verkar vara runt 30+ skulle jag tro. Mm och det är lite kasst. Han håller redan på att bli skallig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Mm och det är lite kasst. Han håller redan på att bli skallig Jag är 18 och håller på att bli skallig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Jag är 18 och håller på att bli skallig Var inte det jag mena , menar att han ser lite gammal utt. Fast när jag kollar på min post så ser det utt som jag menar det du sa Redigerad 30 mars, 2007 av Kaiser Franz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts