Jazz Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Alltså. Visst, härlig trailer. Favorit scenen är utan tvenkan den sjabbiga gatan där bilen rullar över plattan... hur som helst; SER INTE MÅSARNA OTROLIGT DÅLIGA UT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Alltså. Visst, härlig trailer. Favorit scenen är utan tvenkan den sjabbiga gatan där bilen rullar över plattan... hur som helst; SER INTE MÅSARNA OTROLIGT DÅLIGA UT? Jag tyckte de såg jättebra ut. Kanske ska titta igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Alltså. Visst, härlig trailer. Favorit scenen är utan tvenkan den sjabbiga gatan där bilen rullar över plattan... hur som helst; SER INTE MÅSARNA OTROLIGT DÅLIGA UT? Dom ser inte alls dåliga ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Jo. Långsamma vingslag, konstant bana... . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Jo. Långsamma vingslag, konstant bana... . Herregud va noga Så bara för att måsarna är lite dåliga så tycker du spelet ser dåligt ut nu eller ? haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Jo. Långsamma vingslag, konstant bana... . Gliiiiidflygning med svaga vingslag resulterar i en slow-motionrörelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Herregud va noga Så bara för att måsarna är lite dåliga så tycker du spelet ser dåligt ut nu eller ? haha Tror inte att det var så han menade (hoppas inte det iallafall), han ville nog bara säga att han tyckte att dom såg konstiga/dåligt gjorda ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Tror inte att det var så han menade (hoppas inte det iallafall), han ville nog bara säga att han tyckte att dom såg konstiga/dåligt gjorda ut. Jo, jag förstår de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 KLART. HERREGUD! Kan de inte göra perfekta måsar tänker jag total-skita i spelet!!!!!!!!!!!!!! Självklart är det underbart, förutom på den punkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 KLART. HERREGUD! Kan de inte göra perfekta måsar tänker jag total-skita i spelet!!!!!!!!!!!!!! Självklart är det underbart, förutom på den punkten. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Mitt intryck är------- Allt ser sååå underbart fint ut jämfört med tidigare gta....Lääängtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Jo, jag förstår de. Nej men herre min skapare så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Så jävla horigt av R* att sälja sig till Microsoft och ska släppa 2 st extra epsioder för att göra spelet längre till användarna för horiga Xbox. Hoppas dom jävlas med Microsoft och släpper det till PS3 på direkten!! Skulle vara roligt om dom släppte en trailer i månaden fram till spelet släpps. Mer info avslöjas ju närmare releasen kommer... Redigerad 30 mars, 2007 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Så jävla horigt av R* att sälja sig till Microsoft och ska släppa 2 st extra epsioder för att göra spelet längre till användarna för horiga Xbox. Hoppas dom jävlas med Microsoft och släpper det till PS3 på direkten!! Vad har du fått det ifrån? Vadå fula måsar? Måsarna är ju så grymt snyggt gjorda så jag får exem i knävecken. Jämför måsarna med t.ex den bruna örnliknande saken i San Anddreas så är det verkligen skillnad på välgjorda fåglar. Herreskapare. Spelet växer på mig mer och mer när jag tittar på trailern. Hoppas spelet har samma bruna nyans som på filmen och hoppas det är lika mörkt och mafioso som Liberty City. Eller. Hoppas det blir grymt. Redigerad 30 mars, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Så jävla horigt av R* att sälja sig till Microsoft och ska släppa 2 st extra epsioder för att göra spelet längre till användarna för horiga Xbox. Hoppas dom jävlas med Microsoft och släpper det till PS3 på direkten!! Skulle vara roligt om dom släppte en trailer i månaden fram till spelet släpps. Mer info avslöjas ju närmare releasen kommer... Men det kommer väl 2 extra episoder till ps3 med? eller har jag drömt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Så jävla horigt av R* att sälja sig till Microsoft och ska släppa 2 st extra epsioder för att göra spelet längre till användarna för horiga Xbox. Hoppas dom jävlas med Microsoft och släpper det till PS3 på direkten!! Skulle vara roligt om dom släppte en trailer i månaden fram till spelet släpps. Mer info avslöjas ju närmare releasen kommer... Både Xbox360 och PS3 har köpt till sig exklusivt material som säkert är likvärdigt, vad whinar du om, och länk till den källan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 I början när tåget passerar , ser man långt i bakgrunden om man tittar noga en skylt där det står "Visit Vice City 300$" Detta KAN tyda på att även Vice City ingår i spelet Vore fett kul om man kunde åka mellan liberty , vice å san andreas , alla städerna i ny skepnad Du skämtar? Kan inte se det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Du skämtar? Kan inte se det. What he said. Fram med bildbevis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Men det kommer väl 2 extra episoder till ps3 med? eller har jag drömt det? Jepp. Sony har sagt att de kommer få sina egna exlusiva episoder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Jepp. Sony har sagt att de kommer få sina egna exlusiva episoder. Va bra Kvaddadpadda:Tror att han menar den där gröna skylten som syns litegrann, dock väldigt svårt att se vad som står men det ser ut som att det skulle kunna stå nåt med Vice City Redigerad 30 mars, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts