Henkibojj Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Ah lätt vet ja kommer vinna.. Fatta hur många spelare dom skulle förlora om dom inte släpper de till PC , kanske 25-30 % av alla som spelar gör de på PC Och vad vinner du då? Nån annans högra pungkula? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Och vad vinner du då? Nån annans högra pungkula? ÄRA grabben , ÄRA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Och vad vinner du då? Nån annans högra pungkula? -------- Edit: Låt oss nu inte spamma ner denna tråd. Ontopic igen från och med nu. Redigerad 30 mars, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 cocksmoker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Varför inte bara acceptera att det inte finns några bevis? Fine, det kommer säkert till PC, men sluta köra "jak-sprider-lovord-utan-fakta-stilen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Varför inte bara acceptera att det inte finns några bevis? Fine, det kommer säkert till PC, men sluta köra "jak-sprider-lovord-utan-fakta-stilen". JAAAAH din bäver. Ja sa aldrig att ja hade fakta för de ja skrev men de finns nåt som heter sannolikhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 CDON och fakta= not a match. Men det kommer utan tvekan till PC. Vill inte sätta "the family jewls" på det, men ändå, det kommer med 99.99% sannolikhet till PC så småningom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 har dom sagt när nästa trailer kommer? för den här sög! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 har dom sagt när nästa trailer kommer? för den här sög! Hädelse! Du är galen! det var den bästa trailern någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Folk spekulrerar i angående CDON. Mailade CDON för ett tag sedan. Läs mer här http://www.gtanytt.se/?page=com&id=13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) har dom sagt när nästa trailer kommer? för den här sög! Kan du vara snäll och förklara hur den sög? Redigerad 30 mars, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Hädelse! Du är galen! det var den bästa trailern någonsin! ne fan den var inget bra dom visa bara en arab och så lite snabbt genom stan visst grafiken va bra men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 har dom sagt när nästa trailer kommer? för den här sög! På vilket sätt sög(hårt ord vet du) den? Jag gillar faktiskt öststatskänslan över vad jag antar är protagonisten. Staden såg väl snygg ut men ärligt talat, grafik tar inte ett spel långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 På vilket sätt sög(hårt ord vet du) den? Jag gillar faktiskt öststatskänslan över vad jag antar är protagonisten. Staden såg väl snygg ut men ärligt talat, grafik tar inte ett spel långt. ingen gta känsla i det och så verkar de inte gå och kunna stunta i det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) "En Arab"...? OK, det förklarar en del. Du är uppenbarligen efterbliven. Inte gå att stunta? Och du baserar detta på...? Redigerad 30 mars, 2007 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 ingen gta känsla i det och så verkar de inte gå och kunna stunta i det! Jag ser ett samband som jag ofta märker, du lyssnar på Eminem equals Joelbit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Jag tycker också att spelaren såg ut lite som en muslim (Iallafall på längre håll) men resten som eminem33 skrev var bara skitsnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 ingen gta känsla i det och så verkar de inte gå och kunna stunta i det! Hur f*n vet du att de inte borde gå att stunta när du inte ens har kört spelet (ingen har de, bara R*) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Jag tycker också att spelaren såg ut lite som en muslim (Iallafall på längre håll) men resten som eminem33 skrev var bara skitsnack. Nu är visserligen islam en religion och inte en folkgrupp men i alla fall, som någon sa, så har ryssar från södra delarna utseendemässiga likheter med folk från mellanöstern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Själv har man redan en Xbox 360 så det är bara till att förhandsboka denna gåva från ovan och börja isolera sig i höst och vinter igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts