Cyper Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 En fin analys på trailern. http://www.youtube.com/watch?v=D_DpcY6CIzM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) En fin analys på trailern. http://www.youtube.com/watch?v=D_DpcY6CIzM "Little kids going by with backpacks". 06.05 Redigerad 22 april, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) En fin analys på trailern. http://www.youtube.com/watch?v=D_DpcY6CIzM Nice video "Little kids going by with backpacks". 06.05 Redigerad 22 april, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 "Little kids going by with backpacks". 06.05 Mjo, jag hörde det. Då blir det kanske barn I det endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Mjo, jag hörde det. Då blir det kanske barn I det endå. Du vet att regeln om att "i" alltid skall skrivas med stor bokstav endast gäller när man skriver engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Du vet att regeln om att "i" alltid skall skrivas med stor bokstav endast gäller när man skriver engelska. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Ja. Och så säger de att unga blir dumma i huvudet av MSN pga alltför konkreta svar. Än har de inte stött på GTAsajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Och så säger de att unga blir dumma i huvudet av MSN pga alltför konkreta svar. Än har de inte stött på GTAsajten Svaret på frågan står I Möt Forumiten. Orkar inte lägga ner för många ord på sådanna dumma inlägg men ibland måste man. Sådant kan tas över PM om han så gärna vill veta, för helvete. Edit: Du är dum I huvdet för fan. VARFÖR I HELVETE SKA JAG, KONKRET BESVARA EN SKIT FRÅGA SOM INTE ENS HAR NÅGOT ATT GÖRA MED TRÅDJÄVELN? DET FÖR BARA DISKUSIONEN VIDARE FÖR FAN. VÄLDIGT SMART ATT DU PÅSTÅR ATT JAG ÄR DUM I HUVUDET FÖR ATT JAG GAV HONOM ETT KONKRET JÄVLA SVAR. VILL HAN SÄGA NÅGOT SÅ OINTRESSANT KAN HAN SKRIVA ETT PM TILL MIG ISTÄLLET. Redigerad 24 april, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Altså, lugna ner dig lite va? Jag sa aldrig att du var dum i huvudet, om du uppfattade det som så så ber jag om ursäkt. Det jag menade var att jag hört att många blir lite dummare av MSN pga konkreta svar. Men det är ju inte bara på MSN som konkreta svar förekommer. Altså, min mening var att framföra att konkreta svar inte bara förekommer på MSN. Sorry om du tog det fel. Tar på mig hela skulden i så fall. Skulle svarat på precis samma sätt om jag tagit det på det sätt som du gjorde. Kanske lite värre till och med. Men nu har du min ursäkt och förklaring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Först nu märkte jag i trailern när man ser båten, står en person som håller i en planka där. Åh ser så fint ut... Skjuta brevid honom och se honom släppa plankan på ett liknande sätt som dom släpper matvaror? Aooh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Wow! Helt klart intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Kom på en sak nu i morse. Getalife building En liten detalj bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Jag känner på mig redan att när jag kommer spela detta för första gången så kommer jag ej känna någon GTA känsla. Oroar mig lite över System Kraven hoppas min dator kommer palla detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Jag känner på mig redan att när jag kommer spela detta för första gången så kommer jag ej känna någon GTA känsla. Oroar mig lite över System Kraven hoppas min dator kommer palla detta. varför ens prata om det när det inte är bekräftat att det kommer till PC? Och gör det det, och din dator inte klarar det, så får du spara pengar till en ny dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Jag känner på mig redan att när jag kommer spela detta för första gången så kommer jag ej känna någon GTA känsla. Oroar mig lite över System Kraven hoppas min dator kommer palla detta. Det är inte ens meningen att man ska känna GTA-känslor när man sitter vid en dator och spela det. Köp en PS3:a och njut av det fullt ut istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 varför ens prata om det när det inte är bekräftat att det kommer till PC? Och gör det det, och din dator inte klarar det, så får du spara pengar till en ny dator Eller så kanske man kan uppgradera sin dator lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Det är inte ens meningen att man ska känna GTA-känslor när man sitter vid en dator och spela det. Köp en PS3:a och njut av det fullt ut istället. Tror man kommer njuta mer om man kör på en x360 istället med tanke på de nedladdningsbara episoderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Tror man kommer njuta mer om man kör på en x360 istället med tanke på de nedladdningsbara episoderna. Jag njuter inte av ett GTA bara för att jag får nedladdningsbara episoder. Jag njuter för att jag får en härlig spelkänsla, och den spelkänlsan kallar jag för GTA-känsla. Den känslan har jag bara fått på en konsoll. En konsoll där man inte behöver modda om sina bilar eller laddda ner massa episoder för att spelet ska bli roligare. Nej, det är redan kul som det är, det är ju GTA-känsla. Hoppas det är fler än jag som upplever den härinne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 (redigerad) Det har kommit ett nytt digitalt screenshot, inte ett utklipp från en tidning. http://files.gtanet.com/images/3285.jpg Jag njuter inte av ett GTA bara för att jag får nedladdningsbara episoder. Jag njuter för att jag får en härlig spelkänsla, och den spelkänlsan kallar jag för GTA-känsla. Den känslan har jag bara fått på en konsoll. En konsoll där man inte behöver modda om sina bilar eller laddda ner massa episoder för att spelet ska bli roligare. Nej, det är redan kul som det är, det är ju GTA-känsla. Hoppas det är fler än jag som upplever den härinne. Ja visst, jag håller med. Men om man vill förlänga känslan så kanske man ska satsa på ett x360 Redigerad 15 maj, 2007 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Tror man kommer njuta mer om man kör på en x360 istället med tanke på de nedladdningsbara episoderna. Det ska släppas nedladdningsbara "episoder" till 360 och Ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts