p-c-2 Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Det ploppade nyss upp I min skalle att karaktären (vem det nu är) I GTA IV trailern påminner om lite om Léon I filmen Léon The Proffesional, som utspelas I N.Y. De bryter även på ungefär likadant sätt om jag inte minns fel. Aja, det är bara ett påstående med tanke på hur Rockstar arbetade (speciellt med Vice City som var scarface liknande) på det sättet. Tycker inte han var så lik. Bara frisyren som var lik. Kolla på näsan till exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Det ploppade nyss upp I min skalle att karaktären (vem det nu är) I GTA IV trailern påminner om lite om Léon I filmen Léon The Proffesional, som utspelas I N.Y. De bryter även på ungefär likadant sätt om jag inte minns fel. Aja, det är bara ett påstående med tanke på hur Rockstar arbetade (speciellt med Vice City som var scarface liknande) på det sättet. Haha, en polare sa det några minuter efter realesen. Då sa jag att han hade fel, men när du säger det så...jaa det finns lite likheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Det ploppade nyss upp I min skalle att karaktären (vem det nu är) I GTA IV trailern påminner om lite om Léon I filmen Léon The Proffesional, som utspelas I N.Y. De bryter även på ungefär likadant sätt om jag inte minns fel. Aja, det är bara ett påstående med tanke på hur Rockstar arbetade (speciellt med Vice City som var scarface liknande) på det sättet. Mhmm. Det har du rätt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Precis. Den här gången kör de helt enkelt med an annan typ a typisk look för karaktären. Jag tycker det är uppfriskande att vi får något anorlunda som huvudkaraktär mot de gammla spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Det tror jag också. Jag tror verkligen inte att det första de gör är att visa huvudpersonen. Ryssen kommer troligen ha personlig anknytning (ev. familjemedlem) till den man spelar som. Men huvudpersonen - det är han inte. Men varför är då samma person på framsidan till den där tidningen som kommer ut om en månad? Varför skule de ge en NPC så mycket uppmärksamhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Om det inte är "GTA" stil så är väl inte GTA3, Vice City och San Andreas helelr, med tanke på hur olika de är originalen. Thing will be different, det här är den nya GTA stilen. Sen när nr 5 komemr så komemr folk klaga på att det inte är GTA stil baserat på stilen i IV. Mjoo... det är just det jag menar. ----- Varför skulle inte "ryssen" vara huvudkaraktären? CJ avslöjades i första GTA San Andreas trailern om jag inte minns fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Mjoo... det är just det jag menar. ----- Varför skulle inte "ryssen" vara huvudkaraktären? CJ avslöjades i första GTA San Andreas trailern om jag inte minns fel... Posta den första SA-trailern som kom ut, har nog inte sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Posta den första SA-trailern som kom ut, har nog inte sett den. http://www.youtube.com/watch?v=Pze6mdhnBLM Skön trailer faktiskt. GTA 1V trailern (den som komm nyss) hade ju ingen skön musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) IV, inte 1V. Och "den som kom nyss" är ganska överflödigt, med tanke på att alla här borde veta det. Redigerad 2 april, 2007 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 IV, inte 1V. Och "den som kom nyss" är ganska överflödigt, med tanke på att alla här borde veta det. Ja kanse den va, men man får väll tyck som man själv vill och JAG tyckte San andreas första trailer var bätre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 It's a long shot, men visst liknar han ryska maffiabossen Jerkov från GTA2: Näsan, ögonbrynen, mustaschen, öronen... Man kan ju anta att han är några år äldre i GTA2 dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Den andra SA-trailern var ju underbar, alltså borde den andra IV-trailern också vara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Tycker att det är bra att trailern inte sa så mycket. Det är den nya generationen och inte nog med det så fick jag ett seriöst intryck på den. Även musiken var mäktig till den fina grafiken och Liberty Citys uppbyggnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Tänk på det här: San Andreas första trailer visade ju bara saker från Los Santos, någonting som stärker teorin att vi får se saker från en ny stad i nästa IV-trailer. Vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Jag vet inte om det har postats förut. http://www.imdb.com/title/tt0802999/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 It's a long shot, men visst liknar han ryska maffiabossen Jerkov från GTA2: Jerkov liknar fan CJ ju Kan namnet Jerkov "härstamma" från "Jerk of"(Runka)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 It's a long shot, men visst liknar han ryska maffiabossen Jerkov från GTA2: http://www.gta.cz/gta2/data/hlavnipostavy/...06_12-51-23.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e...taivtrailer.png Näsan, ögonbrynen, mustaschen, öronen... Man kan ju anta att han är några år äldre i GTA2 dessutom. Jora, tycker att han var jävligt lik. Jag vet inte om det har postats förut. http://www.imdb.com/title/tt0802999/ Japp, det har det. Men vad är det för något egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 It's a long shot, men visst liknar han ryska maffiabossen Jerkov från GTA2: Näsan, ögonbrynen, mustaschen, öronen... Man kan ju anta att han är några år äldre i GTA2 dessutom. Jag tror du kan vara nåt på spåret där. Rockstar har ju börjat med att ha med tidigare mindre karaktärer som huvudkaraktärer i deras senaste spel. Och inget säger ju att de bara tänker göra det på Stories serien. Inte helt otänkbart att GTAIVs huvudkaraktär är en tidigare karaktär från ett GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Japp, det har det. Men vad är det för något egentligen? Det står vilka som ger rösterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Det står vilka som ger rösterna? Ah, såg det nu. Bläddrade inte ner till hela sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts