n00dles Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Köper GTA 4 till Xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Köper til l360, skaffar PS3 och PS3 versionen så småningom. Osäkert när. men, med tanke på att det är ett halvår kvar, finsn chansen att jag köpt PS3 innan och köper både 360 och PS3 versionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Köper til l360, skaffar PS3 och PS3 versionen så småningom. Osäkert när. men, med tanke på att det är ett halvår kvar, finsn chansen att jag köpt PS3 innan och köper både 360 och PS3 versionerna. ONÖDIGT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 ONÖDIGT? "Är man GTA-Fan så är man"... Jag köper en 360 i slutet av sommarn. Iaf efter sommarjobbet mitt. Sedan köper jag GTA IV till 360'n. Sedan om/när det kommer till PC köper jag det även till PC om jag fixar en dator som är tillräckligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 1 st PS3 och 1 st GTAIV i oktober (om plånboken tillåter ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 It'll be a cold day in hell before I buy one o' them consoles! Vote: Köper till PC. (ej forumiten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Köper det nog till 360. PS3 ska jag inte köpa förens MGS4 kommer ut och jag ska köpa GTA IV på dag 1, så då måste jag köpa det till 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Fel forum? Null Vote: Önskar mig i 18- års gåva (November). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 "Köper GTA 4 till PC (ej forumiten)" Det blir min röst, troligen. Vi får se hur det blir eftersom det är så långt tills ett enda alternativ är aktuellt, men jag kommer definitivt ha det till PC någon gång. OM jag skaffar PS3 nån gång i framtiden är GTAIV ett förbannat säkert köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Vote: Köper till PC Eller, om det mot förmodan skulle ske, till Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Lär få det i julklapp. Om inte så köper jag det under mellandagsrean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Köper GTA 4 till Xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Hade fan helt missat den här tråden... Aja, vote: Köper PS3 och GTA IV i Oktober. Men det kan bli lite problem med en HDTV... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 jag har just köpt PS3 så nu längtar jag som fan efter GTA jag har just köpt PS3 så nu längtar jag som fan efter GTA blir kul å spela på min 37" tv :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Önskar mig PS3 när jag fyller år i september och om jag inte får det då så köper jag det nog lite senare för födelsedagspengar och sommarjobbspengar. Vote: Köper PS3 under sommaren & GTA 4 i Oktober! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 jag har just köpt PS3 så nu längtar jag som fan efter GTA jag har just köpt PS3 så nu längtar jag som fan efter GTA blir kul å spela på min 37" tv :D Har du köpt två st? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Vote: Köper PS3 under sommaren & GTA 4 i Oktober! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Vote: Köper varken PS3 eller GTA 4! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Vote: Köper varken PS3 eller GTA 4! Oh Majj Gaad :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Vote: Köper varken PS3 eller GTA 4! TRAITOR! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts