Joey Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 jag vet att det finns tusen topics om detta men....jag funderar på att skaffa The Getaway... e det värt pengarna?? kan man göra som på Vice, att man går runt på gatorna och så, utan att göra uppdraG?? kan man gå in i några hus eller så?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 här var det dött!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 jag vet att det finns tusen topics om detta men....jag funderar på att skaffa The Getaway... e det värt pengarna?? kan man göra som på Vice, att man går runt på gatorna och så, utan att göra uppdraG?? kan man gå in i några hus eller så?? jag tror att man hela tiden måste köra uppdrag, alltså inget "freeride" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Det finns visst ett freeroem men det är om du klarar spelet Det är INTE värt pengarna Skit kassa bilar och dålig kontroll till fots Spela Vice City istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Det finns visst ett freeroem men det är om du klarar spelet Det är INTE värt pengarna Skit kassa bilar och dålig kontroll till fots Spela Vice City istället Håller med.. Grafiken är bra men spelet suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 då vet jag också ett dåligt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 då köper jag nog inte getaway !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Köp spelet istället, alla (utom jag) tycks gilla Vice men 25% ungefär gillar TG... ni kanske e en av de 25 %-en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Köp spelet istället, alla (utom jag) tycks gilla Vice men 25% ungefär gillar TG... ni kanske e en av de 25 %-en jag ska köpa The Getaway idag!!! Kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 Det finns visst ett freeroem men det är om du klarar spelet Det är INTE värt pengarna Skit kassa bilar och dålig kontroll till fots Spela Vice City istället Skit kassa bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 jag har tröttnat totalt på vice!!! jag har gjort nästan allt som man kan göra.....så nu ska jag köpa TG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 jag har tröttnat totalt på vice!!! jag har gjort nästan allt som man kan göra.....så nu ska jag köpa TG Samma sak tänkte jag för 3 månader sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2003 jag har köpt det nu....får det om 2 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lecke Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 köp inte TG... du kan ju göra nåt i VC men det är ju bara upppdrag som är skit svåra innan du får köra fritt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Är du dum i huve? Dra inte upp gamla topics! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Är du dum i huve? Dra inte upp gamla topics! lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts