Gof Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Försöker ta bort skrivskyddet på en mapp, det går inte. Jag bockar ur "Skrivskydd", klickar på okej. När man kollar på egenskaper igen så är skrivskyddet tillbaka. Något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Jag tror att du måste klicka "Verkställ" innan du klickar OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Ingen skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Kanske är det något program som använder filerna i katalogen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Nope, inte det heller. Testade med att starta om datorn och ta bort det som det första jag gjorde. Ingen framgång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Nope, inte det heller. Testade med att starta om datorn och ta bort det som det första jag gjorde. Ingen framgång Testa denna: http://rapidshare.com/files/23373273/Write...sabler.rar.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Ingen framgång med den heller, det kommer upp "0 filer ändrade" även om jag låter den söka genom en mapp där jag medvetet har satt skrivskydd på en fil. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Testa unlocker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Ingen framgång med den heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Ingen framgång med den heller. Ligger mappen på din hårddisk eller på en bärbar enhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts