Lajnux Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Underbart Bygg grottor så kommer dom inte åt dina saker, simple as fuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Bygg grottor så kommer dom inte åt dina saker, simple as fuck Har grottor? Han kanske bara gillar att wastea sina gubbar på mig? Oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Har grottor? Han kanske bara gillar att wastea sina gubbar på mig? Oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Har grottor? Han kanske bara gillar att wastea sina gubbar på mig? Oo Hur många? vilka nivåer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Finns det någonting som man kan bygga/uppgradera så att mina soldater kostar mindre att träna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Finns det någonting som man kan bygga/uppgradera så att mina soldater kostar mindre att träna? Nepps, men öka råvarufälten så känns det inte lika mycket när du väl bygger dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Äntligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Äntligen Det är ju server 3 ^^. JAg har mycket högre på mina fält men får inte så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Äntligen Ahh.... hahaha.... hahahaha..... HAHAHAHAHA! Vad fan ska den där gubben föreställa?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Ahh.... hahaha.... hahahaha..... HAHAHAHAHA! Vad fan ska den där gubben föreställa?! Han försökte rita en likadan gubbe som jag gjorde, men misslyckades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Det är ju server 3 ^^. JAg har mycket högre på mina fält men får inte så mycket Älska server 3^^ Ahh.... hahaha.... hahahaha..... HAHAHAHAHA! Vad fan ska den där gubben föreställa?! Haha Jag vet knappt själv Han försökte rita en likadan gubbe som jag gjorde, men misslyckades Nääej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Hur går det för er? Jag är med i Omen nu och anfaller en stackars allians :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Hur går det för er? Jag är med i Omen nu och anfaller en stackars allians :/ Det går bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Zack, har du lust att puckla på den här Der Boss gubben lite? Han verkar inte ha fattat ditt lilla budskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Bygg ut magasinet och silon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Zack, har du lust att puckla på den här Der Boss gubben lite? Han verkar inte ha fattat ditt lilla budskap. Jag och lordgobslak ska anfalla honom med katapulter, det kommer ta ett tag då han är 60 timmar bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Jag och lordgobslak ska anfalla honom med katapulter, det kommer ta ett tag då han är 60 timmar bort Okej xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts