ZcruweN Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 höhö startade nyss en =) Användare: Snorleif Bynamn: Trynehölt Plats: nordöst. 2 invånare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Mums Klubbmän: 50+3 Sputmän: 3+1 Yxmän: 25+34 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Till en början trodde jag verkligen att Pixiegnom ljög, men efter att vi hade snackat lite kom vi fram till en bra lösning. Och han talade tydligen sanning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Namn:Empa777 Plats: 132 57 Server: svergie nr 2. Befolkning:54 Alliance: TUO[The United Ones] 6 legionärer. Det har jag just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Vadom detta?För jag tyckte det var tråkigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Fråga mig inte varför men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Någon som spelar på den nya servern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Någon som spelar på den nya servern? me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Har nyss fått över 70 invånare på den nya servern och fick se detta: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Har nyss fått över 70 invånare på den nya servern och fick se detta: Fnizz^^ Vad har du för kordinater? Min på server 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Efter att vissa spelare finner det kul att attackera alla mina byar om och om och om och om och om och om och om igen så slutade jag spelade skitspelet jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Efter att vissa spelare finner det kul att attackera alla mina byar om och om och om och om och om och om och om igen så slutade jag spelade skitspelet jag med. Bygg massor av grottor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Bygg massor av grottor Kan man bygga flera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Efter att vissa spelare finner det kul att attackera alla mina byar om och om och om och om och om och om och om igen så slutade jag spelade skitspelet jag med. Haha det var jag med om, nu har jag tre nivå 10 grottor och en nivå 9 och gömmer nästan mer resurser än vad jag kan ha som max Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Kan man bygga flera? Yes. Jag har två för stunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 (redigerad) Här är min ena by, den andra är sämre. Redigerad 2 maj, 2007 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Här är min ena by, den andra är sämre. Imponerande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Imponerande Jag har ökat resurserna och har 100 paladiner, 100 yxmän och 100 klubbmän nu I min andra by har jag en liten armé och lite resurser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts