Lajnux Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 RandomVillage har du 40 stycken random heroes. Mitt användarnamn är Lajnux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 RandomVillage har du 40 stycken random heroes. Mitt användarnamn är Lajnux. Ska vi starta egen allians? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 42, 34, 36 invånare vardera. Kan snart gå med i alliansen med alla 3 om jag vill.. Men det är fel, så jag kommer bara med stellhell, sen har jag dom andra 2 att farma resurser.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Har 40 invånare nu, invita JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Börjar bli riktigt söta kolenier. UrbanN - Brandeby Felicia - Girlpower! StellHell - Fagerhult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Börjar bli riktigt söta kolenier. UrbanN - Brandeby Felicia - Girlpower! StellHell - Fagerhult Resursfarmare? Ska nog kanske skapa några såna jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Ni som nu är med i TE 2, vi kommer lämna alliansen eftersom de behandlar ledarna från TE 3 som skräp. Så de högst rankade från TE 2 kommer lämna alliansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Okej, vad ska vi som inte e med i alliansen göra, då d sa att ni invitar oss om vi går upp till 40 pers? Tycker att alla GTAforumiter här ska starta en egen allians. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Okej, vad ska vi som inte e med i alliansen göra, då d sa att ni invitar oss om vi går upp till 40 pers? Tycker att alla GTAforumiter här ska starta en egen allians. Vi blev sammanslagna med en större allians. Vi kan inte invita mer. När/om vi får tillbaka våra poster kommer vi kunna invita GTAsajtare igen, men i nuläget ser det ganska mörkt ut. Om ni ska göra en egen allians får ni se till att skicka massa råvaror till den som startat alliansen eftersonm det är grymt dyrt att uppgradera den efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) Hehe Redigerad 14 april, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Hehe Har du en bild på din by också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) Den e pinsam Huvudbyggnad: 10 Palats: 2 Magasin: 6 Vapenkammare: 2 Silo: 5 Ambasadad: 2 Smedja: 1 Baracker: 3 Akademi: 6 vetekvarn: 2 Marknadsplats: 2 Samlingplats: 1 Grotta: 7 Jordvall: 5 Redigerad 14 april, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Den e pinsam Huvudbyggnad: 10 Palats: 2 Magasin: 6 Vapenkammare: 2 Silo: 5 Ambasadad: 2 Smedja: 1 Baracker: 3 Akademi: 6 vetekvarn: 2 Marknadsplats: 2 Samlingplats: 1 Grotta: 7 Jordvall: 5 MyttarN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 MyttarN^ Vad menas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Vad menas? Mytomanen ordagrant. Dock med en släng av HeatoN^syndrom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Jag har slutat spela det här skitspelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Jag har slutat spela det här skitspelet. Vadom detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Jag har slutat spela det här skitspelet. Alla kan inte vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Bara så ni vet så ljuger jag inte, jag har spelat i några månader också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
humankiller58 Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Mina resurser Byggnader Huvudbyggnad nivå 12 Fälla nivå 6 marknadsplats nivå 4 smedja nivå 3 stall nivå 5 vapenkammare nivå 4 ambassad nivå 6 (hade en mindre allians förr) grotta nivå 2 akademi nivå 6 magasin nivå 6 silo nivå 7 hjältens egendom nivå 4 samlingsplats nivå 4 Baracker nivå 3 vetekvarn nivå 3 Palats nivå 5 Palisad nivå 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts