Siana Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 (redigerad) Todeloo! På begäran av Zack skulle jag tipsa om webbläsarspelet Travian. Det är en enklare verision av strategispel som Settlers; du tar rollen av en byledare och ska sedan bygga upp din by. För att få soldater måste du ha mat, som du får via vetefält. Du kan även attackera andra spelare, eller gå i allianser med dem. Jag nickar Flugfarfar, bor nordöst om jag minns rätt, och är german på server 2. Vi ses där! Psst, när ni fått över 40 invånare och kännar att ni vill gå med i vår överdrivet snuskbra allians måste ni bygga en ambassad. Redigerad 29 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 (redigerad) Jag checkar in direkt! Det kvittar vilken stam man är, vah? Jag nickar Oskii och är galler, tjohii! Nordöst ligger min by som heter Snorehult. 133x51 ligger min by, och jag har nu sex invånare. Redigerad 29 mars, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 (redigerad) Jag checkar in direkt! Det kvittar vilken stam man är, vah? Jepp. Zack säger: Alla stammar har olika fördelar. Galler är bäst på försvar, romare är för nybörjare och germaner är svårast att spela som. Redigerad 29 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 (redigerad) Jag tittar på spelet lite grann. Nick: Modless ^^ Edit: Galler... Nord-öst. Pakt? Redigerad 29 mars, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Verkar kul, gjorde en rommarby Nord-öst, så vi kan slå ihop våra bopålar, Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 (redigerad) Jag är nog på den svenska servern... Hur kommer jag till den tyska? 23x141 nordöst på den svenska servern (2) ligger jag på. Hur ändrar man by namn? Redigerad 29 mars, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Ergh... Var ser jag min grotta? @Littlemanie Profil (Till höger) > Profil (Ovanför profilen) > Bynamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 (redigerad) *borta* Har ni en ambassad än? Redigerad 29 mars, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Hade en by på server 1, men om ni ska envisas med server 2 så får jag börja där Min by heter iallafall Kossamustaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Åh nej, inte det här! Alla i skolan spelar det, jag skaffade ett account och prövade. Blev tråkigt efter första uppgraderingen. Men Pröva, något måste det ju vara eftersom alla gillar det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 (redigerad) Nickar Alvedon och finns nordöst (127x61) Är Galler btw! Byn heter Alvedonien Redigerad 29 mars, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Gjort ett acc, men vad går spelet ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 (redigerad) Jag är medlem. Jag är romare och byn heter Bubblefjord. EDIT: Syd-ost Redigerad 29 mars, 2007 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Gjort ett acc, men vad går spelet ut på? Att hjälpa Oskii att bli bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Hur gör man så man ökar "bostäder" i sin stad, till människor såklart? Hur gör man så människor kommer till staden? Hur blir jag i allians med andra, har ambassaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Hur gör man så man ökar "bostäder" i sin stad, till människor såklart? Hur gör man så människor kommer till staden? Hur blir jag i allians med andra, har ambassaden? Tryck på "Instruktioner" till vänster och läs istället för att fråga här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Jag nickar Ebeeto och är kungen av Gunntorp i nordöst. Booya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 (redigerad) Jag är medlem. Jag är romare och byn heter Bubblefjord. EDIT: Syd-ost Du ligger några rutor ifrån mig Ser dig iaf från min by Redigerad 29 mars, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Du ligger några rutor ifrån mig Ser dig iaf från min by Jag skickade ju brev till dig . Men trevligt ändå =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Hur vet ni var ni bor? Gizville (85|56) 81 invånare.. ingen allians server 2 Redigerad 30 mars, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts