Ceone Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Sitter just nu på en hård metallstol och får ont i ryggen. Ska köpa en ny senare idag. Tycker ni jag ska ha en sådan längst ner till höger på sidan? http://nlab.dk//stories/110_2_273_hRqfB8sl/imagepage18.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Ser bra ut, har en liknande stol. Se iaf till att det är en ordentlig stol. Ta inte den till vänster bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Ta inte den till vänster bara... Hehe sådan hade jag innan, gick i sönder efter ett halvår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Hehe sådan hade jag innan, gick i sönder efter ett halvår. "Gick i sönder"? Anyway, en fet jävla kontorsstol är det bästa valet. Inte en billig en heller.. min är en skrotad stol från fars jobb, funkar perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 "Gick i sönder"? Jag har en skitkass stol köpt på IKEA som jag fick i julklapp förförra året. Visst fungerar den, ingen träsmak eller något, men den är jävligt trist att sitta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Haha, den var bra. Men allvarfligt Fotölj 4 Life!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Magnus har jag o min pappa på sitt jobb, och de är riktigt härliga! http://nlab.dk/stories/110_2_146_cZIv1M4E/imagepage31.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Har en typ 10 år gammal stol.. Gaaaaammal typ kontors stol med armstöd Ryggstödet typ trilla av så det har jag borrat lite hål i och skruvat fast.. Det ena armstödet har typ gått sönder men det har jag fixat med silvertejp <3 min stol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Köpte den precis, mycket härlig är den. Snygg också! Kromad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts