T-Bone Mendez Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Hur kollar man hur mycker utrymme det finns på datorn och hur mycket som är användt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Hur kollar man hur mycker utrymme det finns på datorn och hur mycket som är användt? Start - den här datorn - där ser du hårddiskarna. Eller du kanske menade något annat utrymme? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Den här dator ---> högerklicka på lokal disk-----> egenskaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Den här Datorn --> Högerklicka på (C:) eller vilken hårddisk det nu är du använder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Annars står det om man har ställt in på att visa ikonerna som en detaljerad lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Min dator har 127 GB och jag har använd 70, kan det vara därför min dator har varit jävligt seg senaste tiden? Eller när börjar datorn bli seg pågrund av mycket använd utrymme? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Min dator har 127 GB och jag har använd 70, kan det vara därför min dator har varit jävligt seg senaste tiden? Eller när börjar datorn bli seg pågrund av mycket använd utrymme? Runt 5-7gb kvar. Då märker du skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 15 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Runt 5-7gb kvar. Då märker du skillnad. Ok då är det lugnt, tack för svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Vill du göra din datorn pytte snabbare? 1. Rensa all skit på din webbläsare (Cookies, Form data osv). 2. Defragmentera din lokala hårddisk. Jag antar att det är (C:). 3. Defragmentera din andra hårddisk som du brukar använda om du vill. Men ifall du använder din hårddisken till "Downloads" så skit samma. 4. Tryck på Start > kör och skriv in "msconfig". Gå in på "Autostart" och bocka av de programmen som du inte tycker är nödvändiga att starta under Uppstart av Windows. Tryck Verkställ. OPTIONAL 1. Rensa all skit på Skrivbordet. 2. Rensa bort all skit i de andra mapparna på datorn. 3. Har du NORTON installerat?, hur ligger din prenumerationsstatus till?. Är det mer än 20 dagar så låt Norton stanna kvar lite. Om det är mindre än 20 dagar kvar så kasta skitet. Rubbet. Uninstall. Death. Ladda hem NOD32 istället. OPTIONAL 2 1. Uninstallera onödiga program. 2. Ändra Windows stylen till Klassiska. 3. Byt Webbläsare till FireFox. Starta om Datorn nu . Det borde gå lite snabbare nu. Redigerad 15 april, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Måste fan rensa min dator, har en 80 gb hårddisk som jag har typ 1 gb kvar på... Borde sega ner världen lite för min del, allting går i slowmotion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 25 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Vixy sidan är konstig nu, när den har kommit fram till runt 90 procent så stannar den konventeringen. Det händer varje gång. Vet du problemet kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Vixy sidan är konstig nu, när den har kommit fram till runt 90 procent så stannar den konventeringen. Det händer varje gång. Vet du problemet kanske? Fann den sidan i förrgår, men har inte lyckats konvertera en enda film. Simpa lyckades dock, så det verkar vara olika från person till person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 26 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Tux vet du vad problemet kan vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Tanka även hem CCleaner. Rensade 2gb skit från min dator förstagången jag använde det. Riktigt bra skit. http://www.filehippo.com/download/9838386a...32ae2/download/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Funka fö mi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 26 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Tanka även hem CCleaner. Rensade 2gb skit från min dator förstagången jag använde det. Riktigt bra skit. http://www.filehippo.com/download/9838386a...32ae2/download/ Är det någon som vet om det här är ett virus eller ett bra program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Är det någon som vet om det här är ett virus eller ett bra program? Det är ett bra program, kan rensa upp både onödiga systemfiler och skit i registret. Fick själv bort säkert 1-2 GB sist jag rensade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Är det någon som vet om det här är ett virus eller ett bra program? Jag må vara ett kattrövhål men virus är inte något jag håller på med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 26 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Jag må vara ett kattrövhål men virus är inte något jag håller på med. Ok, jag är lite osäker för det var en annan medlem som är töntig och har ful hår som en gång försökte ge mig virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 (redigerad) Ok, jag är lite osäker för det var en annan medlem som är töntig och har ful hår som en gång försökte ge mig virus. Och du vet vad Mordos har för hår? Redigerad 26 juni, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts