Sexyhappyman Skrivet 21 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2002 GTA3 är bra jag längtar till uppgraderingen GTA3 VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2002 jag med... hoppas att det kommer till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2002 Hoppas verkligen att det kommer till PC, annars kommer jag typ aldrig få köra/klara GTA:VC INGEN jag känner har PS2, det verkar inte finnas något sånt här i västervik, bara xboxar och de fula 'spelkuberna'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2002 Hoppas verkligen att det kommer till PC, annars kommer jag typ aldrig få köra/klara GTA:VC INGEN jag känner har PS2, det verkar inte finnas något sånt här i västervik, bara xboxar och de fula 'spelkuberna'. vem fan vill ha Nintendo GC??? det finns ju inga roliga spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2002 vem fan vill ha Nintendo GC??? det finns ju inga roliga spel. Jag vet inte, jag tycker också att den suger. Det enda bra med den är att den är billigast... En känd spel-famij hos Nintendo är dock Super mario... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2002 hahahaha super-mario... när det finns gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 GC suger åsne arsle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 GC suger åsnearsle! jaså du det gör det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Men man får väl tycka som man vill?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Men man får väl tycka som man vill?! jo visst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 GTA3 är bra jag längtar till uppgraderingen GTA3 VC uppgraderingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 tror den här topicen påbörjades innan nån visste att det skulle bli ett nytt spel.....innan det verkade det som gta vice city bara skulle bli en påbyggnad....(tur att de inte blev så) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Håller me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts