Vice. Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) När jag laddar upp min hemmagjorda musik så kommer det upp en ruta som jag inte kan bli av med! Den är grymt störig för den är kvar även när jag startar internet. Jag har en nyare version av Bitcomet och den rutan fanns inte i den äldre versionen. Vet någon hur man kan få bort rutan? (uppe till höger) Ser ut så här: Redigerad 28 mars, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 När jag laddar upp min hemmagjorda musik så kommer det upp en ruta som jag inte kan bli av med! Den är grymt störig för den är kvar även när jag startar internet. Jag har en nyare version av Bitcomet och den rutan fanns inte i den äldre versionen. Vet någon hur man kan få bort rutan? (uppe till höger) Ser ut så här: *bild* För det första, så är den uppe till vänster. För det andra så kan du kolla i inställningarna. Annars så vet jag inte (Har uTorrent och BitLord...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) För det första, så är den uppe till vänster. För det andra så kan du kolla i inställningarna. Annars så vet jag inte (Har uTorrent och BitLord...) Finns inget som tar bort den i inställningarna. Den satt på höger sida när jag skrev det men flyttade den till vänster när jag tog printscreen. Redigerad 28 mars, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Nu använder jag inte bitcomet längre, men högerklicka på den rutan och så ska det finnas ett alternativ att bocka ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Varför stänger du av internet öht? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Högerklicka på den. Får du upp någon meny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Högerklicka på den. Får du upp någon meny? Ja "exit yes no?" SlewME öht? Edit: jaha stänger för att få bort den. hehe det kan jag men helst vill jag bara ha bort den. Den är till för att visa vilken uppladningshastighet det är. Helt onödigt. R2D2 du hade rätt! Det fanns mer. Jag hade tydligen bara klickat vanligt på den. Tackar. Redigerad 28 mars, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Ja "exit yes no?" SlewME öht? Edit: jaha stänger för att få bort den. hehe det kan jag men helst vill jag bara ha bort den. Den är till för att visa vilken uppladningshastighet det är. Helt onödigt. R2D2 du hade rätt! Det fanns mer. Jag hade tydligen bara klickat vanligt på den. Tackar. Det är skillnad på Webbläsare och Internet. Internet tillhandhåller information till dig, från andra. Webbläsare visar informationen från andra till dig. Eller du kanske drog ut sladden från modemet? Redigerad 28 mars, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts