JohnnyH87 Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Som sagt, till vilket format kommer du köpa Grand Theft Auto IV? Själv kommer jag köpa 360 versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Oklart ännu. Låter bli att rösta tills vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Får min PS3:a på söndag. Så jag känner helt enkelt att jag bara måste slänga min röst på PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Jag är kluven än så länge, det lockar att köpa ett PS3, men priset den ligger på just nu....hey. Och det känns som att en dator kommer att inskaffas den närmsta året och GTA IV lär ju ändå inte komma till PC innan nästa sommar, så jag väntar tills det är bekräftat att det kommer till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 För min del så beror det på vad PS3an får för extra och hur pass bättre den är (Pga större skiva). Så den konsollen så får bäst nerladdningsbara Episodes blir vinnaren. Men PS3 fick min röst tills vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Lätt jag kommer köpa det till PS3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 PC-versionen, lätt GTA-spelen ska spelas på PC! Dock så vet man ju inte om det kommer till PC, men man kan ju alltid hoppas. Fast det kanske vore dags att skaffa en 360, man får skippa många bra spel som PC-spelare. (överanvändning av "PC" ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 PC. Om dom får för sig att göra till Wii så köper jag det till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Oklart ännu. Låter bli att rösta tills vidare. Redigerad 28 mars, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Haha, det är synd om mig. Inget PS3 och för dålig dator.. vad ska jag göra? (360 är inget alternativ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Tankar till PC när det kommer, om det är bra köper jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Playstation 3, lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Haha, det är synd om mig. Inget PS3 och för dålig dator.. vad ska jag göra? (360 är inget alternativ) Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Vill jag också veta. Orka vänta ett halvår på PC eller punga ut 6000 för ett PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Vote: Ps3. Har alltid spelat GTA på PS. Så varför skulle jag sluta nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 PC, om det inte kommer till PC blir jag tvungen att välja mellan PS3 och Xbox360. Men det kommer ju till PC, right? PC... PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 PS + GTA = Alltid, för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Vote PC, för att det är på en sådan jag helst vill spela. Fast jag har ju planer på att köpa ett Xbox, så det kanske blir på den konsollen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 PC! Fast jag vet inte om min dator klarar av det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Ps3 till att börja med, köper det nog till 360 sen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts