Jazz Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Kan man inte få ändra Color Balance på bilden, please? . Annars ser ju bilden kass ut NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 NEJ! Men joo! :'( . Det ända Color Balance gör är att den framhäver färgerna så att det inte ser så torrt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Men joo! :'( . Det ända Color Balance gör är att den framhäver färgerna så att det inte ser så torrt ut. Är inte riktigt säker. Vi får se. Får dock säga till alla som "registrerat sig" att ffs fixa en bild. Bråttomt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Är inte riktigt säker. Vi får se. Får dock säga till alla som "registrerat sig" att ffs fixa en bild. Bråttomt nu. Har du ens någon bild själv? Ser inte ditt namn i grön färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Jag har redan en bild klar, men jag har använt Color Balance på den . Det är väl upp till VickeX nu om jag ska skicka in den eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 (redigerad) Har du ens någon bild själv? Ser inte ditt namn i grön färg. Nej. Tog en bild innan omformateringnen och skickade till NightHawk. Och han har sagt att han ska skicka den och jag hoppas han gör det innan 18:00 imorgon. Edit: Sure TUX skicka då. Edit: Jag har fått in tre bilder på Groove, ingen är identisk. Och jag tycker att alla har sin egna lilla speciella grej. Men om ni som skickat en bild på Groove så får ni byta som det står i reglerna, det är den senaste bilden som kommer med. Men jag kan fortfarande säga att ingen är identisk så ja. Men ett tips till er som inte skickat in er bild ännu är då att kanske inte ta en bild på Groove då vi redan har tre. Eller fixa någonting ni tror är otroligt unikt. Anyways. Redigerad 29 april, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 ... en annan har ju skickat in sin bild nu. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) Min bild kommer om några timmar. . Förhoppningsvis. En fråga, kommer motiveringen man skriver vara med i pollen? Redigerad 30 april, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Min bild kommer om några timmar. . Förhoppningsvis. En fråga, kommer motiveringen man skriver vara med i pollen? ... Hade tänk att avslöja motiveringarna samtidigt som bilderna, dvs när pollen kommer upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 ... Hade tänk att avslöja motiveringarna samtidigt som bilderna, dvs när pollen kommer upp. I did it again. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 I did it again. Tänkte just det. BUMP EN TIMME KVAR NU GRABBAR! Kom igen, vill ha PM från alla som anmält sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) 15 minuter extratid mmkay? edit: Klar! Redigerad 30 april, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 8 pers, men om någon ser detta och hinner så ger jag er till klockan åtta. Sedan lägger jag upp pollen 00:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 8 pers, men om någon ser detta och hinner så ger jag er till klockan åtta. Sedan lägger jag upp pollen 00:00. Kan du inte lägga upp pollen efter 8?. Liksom, vill gärna se andras bidrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Kan du inte lägga upp pollen efter 8?. Liksom, vill gärna se andras bidrag Det får du väll göra ändå? Nu accepteras inga bidrag. Eller, jag vet inte. Vore kul att få fler. Iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Upp med pollen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Upp med pollen nu Mjeh. Vet ni, tro det eller ej. Att slänga upp den random time blir trist. Vad sägs om fredag? Då kan vi få fler bidrag och... Så är det roligare datum, eller vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Mjeh. Vet ni, tro det eller ej. Att slänga upp den random time blir trist. Vad sägs om fredag? Då kan vi få fler bidrag och... Så är det roligare datum, eller vad säger ni? Jaja men då satt jag uppe i onödan o väntade på att skriva o rösta först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) Mjeh. Vet ni, tro det eller ej. Att slänga upp den random time blir trist. Vad sägs om fredag? Då kan vi få fler bidrag och... Så är det roligare datum, eller vad säger ni? Men vad i helvete?! De har haft gott om tid och alla visste om deadlinen! Upp med pollen! edit: Vid närmare eftertanke kan de väl få ett dyng till men sen får det vara bra. Redigerad 30 april, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Nej, det är deras fel att de "glömde bort" datumet! POLL POLL POLL POLL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts