Tweak Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Hej, jag är med! Var snälla att påminn mig också, har bilden tagen men måste få över den till rätt dator och det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Hej, jag är med! Var snälla att påminn mig också, har bilden tagen men måste få över den till rätt dator och det No problem. Första posten uppdaterad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) Jag är på. Dock ett ganska knepigt tema men jag kan nog hitta någon gammal dammig bild någonstans. Redigerad 21 april, 2007 av gta_player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Hmm, kanske skulle deltaga med den här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Hmm, kanske skulle deltaga med den här? Rump Rider, x3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Hmm, kanske skulle deltaga med den här? Duck my Sick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Meh, ni ska ju kolla på hur mycket jag vann. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Meh, ni ska ju kolla på hur mycket jag vann. :'( Jag la märke till det, tyckte dock inte det var någonting att kommentera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Det roliga är att statsen ökar då man spelar på hästar och får pengar. Fick Soldier för att jag spelade på hästar för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Meh, ni ska ju kolla på hur mycket jag vann. :'( ch34t3r ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Nu ska vi inte gå för mycket offtopic. Nästan alla bilder accepteras, bara du skriver en bra motivering. Ta en bild -> Ladda upp den någonstans -> Skicka länken och motivering till varför du tycker bilden för dig är nostalgisk till mig i ett PM. Är motiveringen enligt mig bra nog så lägger jag in ditt PM i min fina lilla textfil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Jag vill va med också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Du är med. Förväntar mig många PM i helgen. Börjar ju dra ihop sig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Nu ska vi inte gå för mycket offtopic. Nästan alla bilder accepteras, bara du skriver en bra motivering. Ta en bild -> Ladda upp den någonstans -> Skicka länken och motivering till varför du tycker bilden för dig är nostalgisk till mig i ett PM. Är motiveringen enligt mig bra nog så lägger jag in ditt PM i min fina lilla textfil. Varför ska man skriva moteveringen i ett PM för? Det är väl lika intressant för alla? Vi demokrater borde få en chans att avgöra om bilden är nostalgisk eller inte, efter att ha hört motiveringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Varför ska man skriva moteveringen i ett PM för? Det är väl lika intressant för alla? Vi demokrater borde få en chans att avgöra om bilden är nostalgisk eller inte, efter att ha hört motiveringen. Hade tänk att avslöja motiveringarna samtidigt som bilderna, dvs när pollen kommer upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Får man byta motivering? Minns inte vad jag skrev, kan du skicka den till mig via Pm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 (redigerad) Vill också vara med i tävlingen lyckades hitta på en gammal bild. Redigerad 27 april, 2007 av gta_player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Ahh juste... Tävlingen. Får väl hitta en bild nu snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Ahh juste... Tävlingen. Får väl hitta en bild nu snabbt Gör så, och alla andra också. Ska göra reklam i nån post i nån stor topic senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Kan man inte få ändra Color Balance på bilden, please? . Annars ser ju bilden kass ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts